۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۳۲۱۹۳۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

کمک به نیازمندان آسیب‌های اجتماعی جامعه را کاهش می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به تأمین هزینه های دارویی برای اقشار مستضعف جامعه، گفت: کمک به نیازمندان آسیب های اجتماعی جامعه را کاهش می دهد.
حجت الاسلام حسيني اراکي

حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با توجه به فرارسیدن ایام نوروز، ابراز داشت: یکی از مهم ترین برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان مردم به ویژه در میان افراد مستضعف و محروم جامعه است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: انبیاء الهی و امامان معصوم سفارشات بسیاری در امر کمک به محرومان نموده اند چرا که برآورده ساختن حاجات نیازمندان خود به نوعی از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.


حجت الاسلام حسینی اراکی خاطرنشان کرد: برطرف ساختن موانع موجود بر سر راه نیازمندان، مشکلات و موانع جامعه را برطرف می سازد و علاوه بر مشارکت در امر خیر، نورانیت و برکات معنوی دنیوی و اخروی نیز شامل حال فرد خیر خواهد شد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در ادامه افزود: یکی از مهم ترین طرح های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تهیه اقلام دارویی برای کمک به بیماران و مستضعفانی است که از عهده تأمین مخارج درمانی و دارویی خود بر نمی آیند.


وی یادآور شد: با توجه به نیاز بیماران و محرومان بسته های دارویی در راستای کمک به آن ها در قالب نذورات مردمی و همچنین با حمایت اداره اوقاف و امور خیریه به مناطق مختلف ارسال خواهد شد.


حجت الاسلام حسینی اراکی با تقدیر و قدردانی از کمک های خیرین استان کرمانشاه بیان داشت: خوشبختانه به همت اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین حضور همه جانبه خیرین استان چندین جهیزیه برای تشکیل زندگی زوج های جوان فراهم شده است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت خوب مردم در امور خیر و اقدامات صورت گرفته دولتی قشر ضعیف و کم درآمد جامعه در شادی این ایام سهیم باشند./857
/302/ب2

ارسال نظرات