۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۳۲۱۴۶۰
امام جمعه ساوه:

مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه باید از حمایت والیان برخوردار باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساوه گفت: قرآن کریم در یک هزار و چهارصد سال قبل نسبت به ادای حق و تکلیف اشاره صریح کرده و در این راستا مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه باید از حمایت والیان برخوردار باشند.
حجت الاسلام سيد ابراهيم حسيني امام جمعه ساوه

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه عصر امروز در نخستین همایش برندینگ شهری، گردشگری وپروژه های محرک توسعه در ساوه بیان کرد: تداوم اصل حق و تکلیف و رعایت قوانین جامعه شهری در استاندارد سازی ارائه خدمات به جامعه سهم بسزایی دارد.

 

 

امام جمعه ساوه بیان کرد: قرآن کریم در یک هزار و چهارصد سال قبل نسبت به ادای حق و تکلیف اشاره صریح کرده و در این راستا مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه باید از حمایت والیان برخوردار باشند.

 

 

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های تفکر جمعی و تلاش برای استقرار ایده های خلاقانه می تواند به ابزاری برای رضایتمندی شهروندان تبدیل شود.

 

 

امام جمعه ساوه اظهار داشت: جلب مشارکت های عمومی در راستای تحقق برندینگ هر شهر و جامعه موثر و کارآمد است و سرمایه گذاری در این مسیر از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

 

محمد رضا رستمی معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: نگاه جامعه جهانی در دوران پساتحریم و توافق برجام نسبت به جایگاه ایران تغییر یافته است.

 


وی ادامه داد: استقرار و ایجاد بسترهای برندینگ در کشور تا قبل از برجام نمود واقعی نداشت به طوری که با اجرای برجام سیر تحولات اقتصادی و رغبت مشارکت کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در ایران دو چندان شده است.

 


معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: نخستین گام اساسی در تثبیت مقوله برندینگ با اجرای برجام محقق شده که باید از همه ظرفیت های لازم برای توسعه آن بهره برد.

 


وی اظهار کرد: گردشگری و توسعه فرآیندهای اقتصادی از جمله حوزه هایی است که باید در مقوله برندینگ مورد توجه قرار گیرد تا کشور درمسیر توسعه قرار گیرد.

 


رستمی بیان کرد: در اجرای اصل برندینگ مدیریت شهری باید به ارتقای سطح زندگی در شهرها توجه کرد تا توسعه متوازن فراگیر شود.

 


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: نرم افزار، مغز افزار و تغییر نگرش نگاه بین فرهنگی ساکنان شهرها باید در اصل برندینگ مورد توجه قرار گیرد تا رقابت پذیری مدیریت شهری نیز افزایش یابد.

 


ساوه به شهری برای تولد ایده های نو و خلاق تبدیل شده است

استاندار استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: تاریخ پر فراز و نشیب ایران پر از نمادهای بزرگ و ارزشمندی است که شهرستان ساوه با بهره گیری از تمدن، فرهنگ، صنعت و کشاورزی به عنوان یکی از برندهای شاخص ایران مطرح است.

 


محمود زمانی قمی بیان کرد: صاحبان اندیشه و تفکر خلاق باید به تولید برندهایی نودر عرصه های مختلف این کشور برای نسل های آینده اهتمام بورزند.

 


وی ادامه داد: برند سازی مدیریت شهری امروز به عنوان یکی از کارآمدترین رویکردهای توسعه در دولتها مورد تاکید قرار گرفته که روند شتاب بخشی در توسعه متوازن را نیز تسهیل می کند.

 


استاندار مرکزی اضافه کرد: کشور در آستانه تحولی نو و با رویکردی متفاوت پذیرای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی است که توسعه و تثبیت برندینگ می تواند عاملی برای افزایش میزان سرمایه گذاری ها باشد.

 


شهرستان ساوه الگویی شاخص در برندینگ اقتصادی است

محمد بهاروند معاون استاندار مرکزی و فرماندار شهرستان ساوه نیز گفت: ساوه به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی در مسیر غرب به شرق و مرکز کشور ظرفیت مناسبی برای توسعه مناسابات اقتصادی دارد.

 


بهاروند افزود: امروز تثبیت توسعه اقتصادی و ایجاد بسترهای خدماتی در هر منطقه با معرفی برندینگ در سطح ملی محقق می شود و ساوه نیز به عنوان شهری برخوردار از ظرفیت های مختلف الگویی شاخص محسوب می شود.

 


وی ادامه داد: صنعت و کشاورزی به عنوان دو بال برای توسعه شهرستان ساوه مطرح است که در واقع باید برندینگ شهرستان را در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری عنوان کرد.

 


معاون استاندار مرکزی مجاورت ساوه با شهر فرودگاهی امام خمینی ( ره ) و پایتخت ایران را به عنوان یکی دیگر مزیت های این شهرستان معرفی کرد و خواستار توجه جدی فعالان اقتصادی و مسؤولان در جذب سرمایه گذاری های مختلف شد./842/101/ب1
 

ارسال نظرات