۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۲۱۳۲۰
در جلسه ستاد امر به معروف مسجد جمکران مطرح شد؛

ترویج شعار «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در سال 95

خبرگزاری رسا ـ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران در نوروز 95 سعی در ترویج شعار «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در بین زائران و نمازگزاران خواهد داشت.
امر به معروف و نهي از منکر

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با حضور تمام اعضاء این ستاد برای برنامه‌ریزی اقدامات نوروز 95 تشکیل جلسه داد.

 

در این جلسه مقرر شد در ایام نوروز 95 اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» را نهادینه کرده و در بین زائران و نمازگزاران این مکان مقدس ترویج دهند.

 

همچنین مقرر شد خواهرانی که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران فعالیت دارند نسبت به ورود با چادر بانوان به این مکان مقدس اقدام کنند و همچنین با هدیه جوراب و خدماتی از این قبیل به خانم‌ها سعی در حفظ حرمت این مکان شریف داشته باشند.

 

برادرانی که در این ستاد فعالیت دارند نیز قرار است با همکاری نیروهای امر به معروف و نهی از منکر استان قم پیرامون مسجد مقدس جمکران و پاساژهای اطراف آن به امر مهم «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» بپردازند.

 

گفتنی است، در ایام نوروز 95 معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ورودی‌های این مکان مقدس بنرهایی با موضوع حجاب، عفاف، فتوای علما و مراجع پیرامون این موضوع نصب خواهد شد./907/102/ب2

 

منبع: مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات