۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۲۱۲۸۹
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

مردم و مسؤولان مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: امروز مردم و مسؤولان ایران اسلامی باید همواره بر گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند و ادامه دهنده راه، افکار و اهداف شهدای والامقام باشند.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي در ديدار با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی شب گذشته در دیدار با خانواده های شهیدان 'سیدحسین میروهابی' و 'علی خطار' بیان کرد: شهدای معزز به همراه ایثارگران از جان و مال خویش گذشتند و به همگان درس ایثار و از خودگذشتگی آموختند.

 

شهدا با نثار خون پاک خود آرامش را به ما هدیه کردند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که از خودگذشتگی شهدای والامقام سبب عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: شهدا به دلیل نثار خون پاک خود در راه دفاع از ارزشها و آرمان های بلند و متعالی اسلام حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

 

حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار در راه نظام و انقلاب از جان خود گذشتند تا از استقلال، آزادی و اسلام محافظت کنند و سرانجام آرامش را به ما هدیه کردند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: امروز مردم و مسؤولان ایران اسلامی باید همواره بر گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند و ادامه دهنده راه و افکار و اهداف شهدای والامقام باشند.

 

حجت الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با ایثار در راه نظام و انقلاب از جان خود گذشتند تا از استقلال، آزادی و اسلام محافظت کنند و سرانجام آرامش را به ما هدیه کردند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که خانواده های شهدا سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده اند، خاطرنشان کرد: بی‌شک همه مردم ایران اسلامی قدردان خانواده های پر افتخار و غیور ایران اسلامی هستند.

 

22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام

حجت الاسلام هنرمند با بیان این که خانواده‌های معظم شهدا برای انقلاب و کشور، از عزیزان خود گذشتند ابراز کرد: شهدای معزز به همراه ایثارگران از جان و مال خویش گذشتند و به همگان درس ایثار و از خودگذشتگی آموختند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه بیان کرد: 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام (ره) است، به همین مناسبت در آستانه سالروز این فرمان تاریخی و روز بزرگداشت شهدا، امشب این دیدارها انجام شد تا از مقام شامخ شهدا و خانواده های آنان قدردانی به عمل آید.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی بیش از شش هزار و 300 شهید و 12 هزار و 400 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/202/ب1

ارسال نظرات