۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۲۱۲۳۳
با هدف تبیین افکار امام خمینی؛

همایش نقشه راه ملت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت رضویه مشهد با هدف بازخوانی افکار امام خمینی(ره)، همایش نقشه راه ملت را برگزار می کند.
همايش نقشه راه ملت

خانم عامری فرد، معاون آموزش مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد با هدف بازخوانی افکار امام خمینی(ره) و تقدیر از برگزیدگان فراخوان مقاله نقشه راه ملت، همایش نقشه راه ملت را برگزار می‌کند.

 

وی گفت: آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرمایند: «امام  عظیم‌الشأن ملت ایران، در  مسیر ایجاد تحولی بی‌نظیر در تاریخ این سرزمین و دنیای اسلام، نظام پوسیده و غلط سلطنت موروثی را برانداخت و  بعد از  دوران صدر  اسلام، اولین حکومت متکی به اسلام را شکل داد و با تمام وجود، حق جهاد در  راه خدا را ادا کرد».

 

معاون آموزش مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد ابراز داشت: حجت‌الاسلام علی سائلی، مؤسس مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد و استاد حوزه علمیه قم سخنران این نشست است.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد با اشاره به این که در این نشست از برگزیدگان فراخوان مقاله نقشه راه ملت تقدیر می شود، افزود: پرسش و پاسخ درباره اندیشه امام خمینی(ره) و مداحی و پخش کلیپ به مناسبت ایام فاطمیه از دیگر برنامه های این نشست است.

 

عامری فرد با بیان این که عموم علاقه‌مندان می‌توانند در این همایش شرکت کنند، یادآور شد: این نشست 20 اسفند ماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد واقع در شیرازی 19 برگزار می شود./1309/303/ب2

ارسال نظرات