۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۲۱۲۰۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله اراک:

شهدا نماد ایستادگی و مظهر بصیرت نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله اراک با بیان این که شهدا نماد ایستادگی و مظهر بصیرت نظام اسلامی هستند، گفت: شهدای ایران اسلامی سبب سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله اراک عصر امروز چهارشنبه 19اسفند ماه در یادواره شهیدان حمید آسنجرانی، قربانعلی قدیری، علی واشقانی و حمید بهرامی با عنوان یادواره شهدای افلاکی امروز چهارشنبه در محل کانون بسیج جوانان اراک برگزار شد، بیان کرد: شهدا نماد ایستادگی و بصیرت نظام اسلامی هستند شهدای ایران اسلامی سبب سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

جایگاه والای شهدا نزد خداوند متعال

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله اراک با بیان این که شهدا نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: شهدا با اطاعت پذیری کامل از ولایت فقیه نام خود را با افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

 

حجت الاسلام گنجعلی با اشاره به این که شهدای هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی های خود، خالصانه مسیر و راه پسندیده خود را طی کردند، افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با افتخار برای رسیدن به کمال مطلق و نائل شدن به مقام الهی شهادت عاشقانه شتافتند.

 

گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله اراک، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا می تواند پیوند مناسبی برای آشنایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با شهدای گرانسنگ و فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

 

حجت الاسلام گنجعلی با بیان این که شهادت را فیض بزرگی است و خداوند متعال به انسان های مخلص و مجاهدان واقعی شهادت را اعطا می کند، گفت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای مکتب نجات بخش اسلام و تشیع و سلاح کسب استقلال و استمرار جمهوری اسلامی و موثرترین ابزار حفظ عزت جامعه و تمامیت ارضی کشور است.

 

شهید فهمیده یکی از هزاران نونهال با بصیرت و دانش آموز بسیجی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله اراک با معرفی ابعاد شخصیتی شهید حسین فهمیده، دانش آموزان را به الگو گیری از این شهید والامقام تشویق کرد و گفت: شهید فهمیده یکی از هزاران نونهال با بصیرت و دانش آموز بسیجی است که با نثار خون پاک خویش بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود.

 


شایان ذکر است، استان مرکزی شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد دو هزار 500 شهید از نقاط مختلف شهرستان اراک خون سرخ خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

 

یادآور می شود، این آیین با حضور تنی چند از مسؤولان استانی و شهرستانی، خانواده های معزز شهدا، اقشار مختلف مردم و جمعی از دانش آموزان دبستان شهید بهرامی اراک برگزار شد./842/202/ب3

 

ارسال نظرات