۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۲۱۱۶۶
امام جمعه خورموج:

آیت الله طبسی در حوزه فرهنگ خدمات شایانی داشتند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خورموج گفت: آیت الله طبسی در زمان حیات خدمات شایان و کارهای عظیمی چه در حوزه فرهنگی چه در آستان قدس و نیز جشن های زیر سایه خورشید را انجام دادند و منشا خیرات زیادی بودند.
حجت الاسلام مصلح امام جمعه خورموج

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله طبسی گفت: این شخصیت از شخصیت های مبارز قبل از انقلاب در استان خراسان و همراه امام(ره) در صحنه های مبارزات حضور فعال و نقش آفرینی داشتند و در کنار مقام معظم رهبری و سایر شخصیت هایی از جمله شهید هاشمی نژاد بودند.

 

وی افزود: آیت الله طبسی به گونه ای مورد اعتماد امام(ره) بودند که این منصب ها همچون تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی و ریاست مدیریت حوزه علمیه مشهد از جمله مناصب بسیار مهمی بود که به ایشان واگذار شده بود.

 

حجت الاسلام مصلح بیان داشت: در تدام این حرکت مقام معظم رهبری هم گسترده تر از زمان امام مسؤولیت هایی را به وی واگذار کردند.

 

امام جمعه خورموج به برخی کارهای مهم مرحوم آیت الله طبسی اشاره کرد و اظهار داشت: وی در زمان حیات خدمات شایان و کارهای عظیمی چه در حوزه فرهنگی چه در آستان قدس و نیز جشن های زیر سایه خورشید را انجام دادند و منشا خیرات زیادی بودند که رهبری حق مطلب را درباره وی ادا کردند و در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند و تعابیری را نیز در پیام تسلیتی عنوان کردند که همه اینها نشان از شخصیت علمی، عملی، مبارزاتی و سوابق ارزشمند ایشان بود./833/303/ب3  

ارسال نظرات