۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۲۱۱۶۰
فرماندار مشهد:

بازشماری آرا تأثیری در نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مشهد و کلات نداشت

خبرگزاری رسا ـ فرماندار مشهد از صحت کامل دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با این تطبیق 84 صندوق و بازشماری 38 صندوق اخذ در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رأی هیچ گونه شبهه ای وجود ندارد و صحت کامل انتخابات توسط هیأت اجرایی و هیأت نظارت مشخص شده است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، منصوری فرماندار مشهد، امروز در نشست خبری ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در انتخابات از صحت کامل دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

وی به شکایت های نامزدهای انتخابات نسبت به نتیجه بازشماری آرا اشاره و اظهار کرد: 6 نفر به صورت انفرادی شکایت داشتند که با توجه به غیر مستند و مستدل بودن شکایت آن ها رد شد و یک شکایت نیز ائتلاف اصلاح طلبان داشتند که مورد بررسی و باز شماری برخی از صندوق ها شد.

 

منصوری از بازشماری 38 صندوق اخذ رای در حزوره انتخابیه مشهد خبر داد و گفت: با توجه به شکایت های ارسال شده از سوی ائتلاف اصلاح طلبان تعداد 84 صندوق مورد تطبیق قرار گرفت و 38 صندوق نیز در سه مرحله با استفاده از 190 نفر مورد بازشماری قرار گرفت.

 

فرماندار مشهد با بیان این که پس از تطبیق و بازشماری صندوق های مورد اعتراض ائتلاف اصولگرایان اختلاف جزیی مشاهده شد که تأثیری در سرنوشت انتخابات نداشت، ابراز کرد: در تطبیق و بازشماری صندوق ها نامزدهای ائتلاف اصلاح طلب و یا نمایندگان آن ها در همه مراحل حضور داشتند و صحت اجرای انتخابات را تأیید کردند.

 

وی افزود: با این تطبیق و بازشماری برخی از صندوق ها هیچ گونه شبهه ای وجود ندارد و صحت کامل انتخابات توسط هیأت اجرایی و هیأت نظارت مشخص شده است.

 

منصوری خاطرنشان کرد: فاصله رأی بین نفر پنجم و ششم حدود 52 هزار رأی است و اختلاف جزیی که پس از باشماری صندوق ها تأثیری در نتیجه انتخابات ندارد و این اختلاف جزیی نیز صورتجلسه شده و تقدیم وزارت کشور و هیأت نظارت می شود.

 

فرماندار مشهد با اشاره به ده نفر برگزیده در حوزه انتخابیه مشهد، بیان کرد: 5 نفر اول از لیست اصول گرا و 5 نفر دوم نیز از لیست اصلاح طلبان بود که وجه تمایز این دوره از انتخابات با دوره های قبل است.

 

وی با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم مشهد، گفت: این رأی دادن به لیست افراد نشان از این دارد که مردم با تجربه هستند و به برنامه های نامزدها توجه دارند./1310/202/ب3

ارسال نظرات