۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۲۱۱۳۴
سردار فرزندی:

امروز حیات واقعی بشر مدیون انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی امروز به ادعای دوست و دشمن نماد و مظهری از احیاگری واقعی است، امروز حیات واقعی بشردر جوامع مختلف مدیون حرکت امت مسلمان ایران است.
سردار فرزندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عباسعلی فرزندی در نشست علمی فقه و دفاع و امنیت که در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با بیان اینکه امنیت یکی از موضوعات ضروری جامعه در حال و آینده خواهد بود، اظهار کرد: طبق آموزه های اسلام ناب حیات واقعه جامعه اسلامی را مرتبط با ولی خدا می داند و این پیوند چه در زمان پیامبراکرم(ص) و چه در سلسله مراتب با اهل بیت(ع) پیوند خورده است.


وی با بیان این که انقلاب اسلامی امروز به ادعای دوست و دشمن نماد و مظهری از احیاگری واقعی است، بیان کرد: امروز حیات واقعی بشردر جوامع مختلف مدیون حرکت امت مسلمان ایران است.


رییس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در یک نگاه کلی ماموریتی داریم و آن تبیین مکتب اندیشه و الگوهای انقلاب اسلامی است، ما برای رسیدن به مکتب دفاعی امنیتی انقلاب اسلامی ضرورت دارد یک ظرفیت را در مجموعه خود و یک مجموعه متصل به خود ایجاد کنیم.


وی با بیان این که ما بدنبال گفتمان سازی در حوزه دفاعی و امنیتی انقلاب اسلامی هستیم، بیان کرد: ما برای رسیدن به مکتبی که داریم باید مطالعات تطبیقی داشته باشیم و در این راستا باید ساز و کار جدیتری برای تعامل با حوزه های علمیه در این راستا ایجاد شود.


فرزندی با اشاره به این که ما در عرصه تعامل با حوزه های علمیه بدنبال این هستیم که ابتدا ظرفیت های فردی را افزایش دهیم و همچنین ظرفیت های کتاب های دفاعی و امنیتی از منظر اسلام را گسترش دهیم، تصریح کرد: ما باید ابتدا نظام بهره برداری از این ظرفیت ها را برای خودمان ترسیم کنیم، ما باید از بزرگان حوزه درخواست کنیم که درس خارجی با موضوع دفاعی و امنیتی ارائه کنند.


وی ادامه داد: ما بیش از 70 مرکز علمی در حوزه های علمیه را شناسایی کرده ایم که توانستیم در طول یک سال فعالیت با بیش از 12 مرکز ارتباط مستقیم برقرار کنیم که مرکز فقهی ائمه اطهار یکی از مهمترین این مراکز است./858/
پ202/ج

ارسال نظرات