۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۲۰۹۳۹
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)؛

مسابقه کتابخوانی آنلاین «برترین بانو » در آستان مقدس حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه کتابخوانی آنلاین«برترین بانو» با هدف ترویج الگوهای رفتاری و سبک زندگی فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
برتربن بانو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقه کتابخوانی آنلاین «برترین بانو» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف ترویج الگوهای رفتاری و سبک زندگی فاطمی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.


منبع این مسابقه کتاب «برترین بانو» نوشته محمد رحمتی شهر رضا بوده و این کتاب در 112 صفحه شامل 313 نکته درباره حضرت زهرا (س) و در سه فصل است که شامل مصاحبه ای خواندنی با حضرت زهرا (س)، داستان های شنیدنی و زیبا درباره حضرت زهرا(س) و نکاتی خواندنی از زبان بزرگان درباره حضرت زهرا (س) با نگاهی به آثار شهید مطهری(ره) و با استفاده از منابع معتبر و مستند اهل سنت است.


علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی حضرت فاطمه معصومه (س) نسخه الکترونیکی کتاب «برترین بانو» را به صورت رایگان دانلود کرده و پس از نام نویسی، به صورت آنلاین در این مسابقه شرکت کنند.


این مسابقه محدودیت سنی نداشته و افراد چه زن و چه مرد در گروه های مختلف سنی از سراسر کشور می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

لازم به ذکر است، هدف آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی نشر معارف فاطمی با محوریت گسترش صحن های معنوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) است تا شخصیت حضرت زهرا(س) را به درستی به بانوان و مردم معرفی کند که نگرش مردم نسبت به این موضوع که جایگاه ائمه(ع) برای مردم قابل دست یابی نیست در جامعه تغییر کرده و مردم به خصوص زنان جامعه اسلامی بدانند که این نوع نگرش خود یکی از توطئه‌های مهم دشمنان اسلام برای بیگانه کردن مردم با الگوهای الهی این دین مقدس است./968/ت303/ی

ارسال نظرات