۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۲۰۹۱۵
مسؤول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کرمانشاه:

حفظ انقلاب و انتقال آن به نسل جدید از ضروریات جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کرمانشاه، گفت: حفظ انقلاب و انتقال آن به نسل جدید از ضروریات جامعه است.
جعفر همتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در یادواره 820 شهید دانش آموز استان که با حضور مسؤولان سپاه پاسداران و استانداری و آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل بسیار دانش آموزان را دوست داشتند و به این قشر بسیار اهمیت می دادند، از این رو معلمان باید در کنار تدریس دروس مدرسه برخی ویژگی های امام خمینی(ره) را برای دانش آموزان تبیین کنند.


وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) مظهر تمام ارزش ها بود و اکنون رهبر معظم انقلاب خلف صالح امام بوده و تمام دغدغه وی تحقق اهداف امام راحل است.


همتی با اشاره به تاریخ جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: چهل سال پیش اسلام حاکمیتی در کشور نداشت و قشر روحانیت یا در تبعید بوده و یا زندانی بودند و کشو در دست اجانب بود، دین محلی از اعراب نداشت تا اینکه امام راحل از خرداد 42 به نصیحت شاه پرداخت.


مشاور عالی استاندار کرمانشاه بیان داشت: شاه به سخنان امام خمینی (ره) بی توجه بود، مردم کشور امید خود را به امام راحل بستند و در سال 57 جمهوری اسلامی بر کشور برقرار شد.


وی ابراز داشت: در زمان انقلاب کشور در شرایط حساسی به سر می برد که کشور عراق به ایران حمله کرد و مرزهای کشور را به آتش می کشید و کشور را تحت فشار قرار داد و مرزهای کشور را اشغال کردند.


همتی یادآور شد: رزمندگان اسلام با قدرت و صلابت در مقابل هجمه ها و نفوذ دشمنان و ابرقدرت های دنیا ایستادگی کردند و اجازه دست درازی به خاک وطن را به احدی ندادند و با قدرت و صلابت از انقلاب خود پاسداری کردند.


مشاور در امور روحانیت استانداری کرمانشاه اذعان داشت: حفظ انقلاب و انتقال آن به نسل جدید با تحمل چنین سختی ها و مشقاتی همراه بود و اکنون نیز حفظ و پاسداشت این انقلاب بر عهده نسل حاضر است و باید تداوم این انقلاب از سوی این نسل تضمین شود.


وی در پایان عنوان داشت: همان گونه که تمام اقشار از جمله دانش آموزان، بانوان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و انقلاب حماسه آفرینی کردند، اکنون نیز دانش آموزان و نسل آینده باید از این حماسه آفرینی به خود بالیده و حماسه ای دیگر در راستای تعالی و ارتقای سطح علمی، اقتصادی، نظامی و در سایر سطوح قدم بردارند./857/202/ب1

ارسال نظرات