۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۲۰۹۰۵
نماینده ولی فقیه در قزوین:

طرح «هادی روستایی» سبب پویایی روستاها شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: طرح هادی روستایی سبب شده روستاها استخوان‌بندی استانداردی پیدا کرده و در نهایت سبب پویایی بیشتر و زنده شدن روستاها شده است.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در دیدار مهندس هادی درفشی معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن کشور، گفت: طرح‌ هادی روستایی یکی از طرح‌های بسیار خوبی است که از سوی بنیاد مسکن اجرایی می‌شود.

 

شروع اجرای طرح هادی روستایی از سوی استانداری استان قزوین

وی در ادامه افزود: طرح هادی روستایی سبب شده روستاها استخوان‌بندی استانداردی پیدا کرده و در نهایت موجب پویایی بیشتر و زنده شدن روستاها شده است و امیدواریم مسؤولان جدید از تجربیات مسؤولان گذشته به خوبی بهره‌مند شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: گزارش آقای مهندس درفشی به خوبی نشان می‌دهد که مسؤولان بنیاد مسکن کشور به خوبی با این فضا و مسؤولیت‌هایشان، به ویژه در قبال روستاییان، که بیشترین نیاز را به خدمات بنیاد دارند، آشنا هستند و این مهم یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت این نهاد است.

 

هادی درفشی، معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن کشور در ادامه این دیدار، بیان کرد: امیدواریم با حمایت‌های مسؤولان استان قزوین کارهای بزرگ‌تری در این استان انجام شود.

 

خانه‌دار شدن هشت هزار و 700 خانوار در سال جدید

وی با بیان این که هشت هزار و 700 خانوارِ دارای دو معلول در کشور وجود دارد، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری و کمک خیران و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرای فرمان امام همه این خانوارها صاحب خانه شوند.

 

نوسازی روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال جدید

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن کشور عنوان کرد: سالانه 200 هزار واحد که عمده آن‌ها در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر قرار دارند، نوسازی می‌شوند.

 

شروع طرح ساخت مسکن معیشت محور در روستاهای کشور

وی در پایان گفت: به طور متوسط در 3 تا 3 هزار و 500 روستا طرح هادی اجرا می‌شود و یکی از طرح‌ها، ساخت مسکن معیشت محور در روستاها است تا با این طرح شرایط سکونت در روستاها آسان‌تر شود./955/203/ب1

ارسال نظرات