۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۰۸۰۰
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

استان مرکزی قابلیت برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که استان مرکزی قابلیت برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد، گفت: اگر ستاد انتخابات کشور پس از هماهنگی با شورای نگهبان بخواهد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صورت الکترونیکی برگزار کند و این موضوع را به استان ابلاغ کند، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
حسن‌بيگي، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور

شکرالله حسن بیگی، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشو، در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که استان مرکزی قابلیت برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد، گفت: اگر ستاد انتخابات کشور پس از هماهنگی با شورای نگهبان بخواهد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صورت الکترونیکی برگزار کند و این موضوع را به استان ابلاغ نماید، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

خریداری 210 دستگاه برای اجرای الکترونیکی انتخابات در استان مرکزی

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: امسال برای اجرای الکترونیکی انتخابات در استان 210 دستگاه خریداری شده بود و به صورت آزمایشی هم مورد استفاده قرار گرفت و و این دستگاه ها با موفقیت عمل کردند.

 

حسن بیگی با بیان این که دوره های آموزشی لازم نیز برای مجریان انتخابات برگزار شده است، اظهار داشت: تمامی نیروها در استان مرکزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آمادگی دارند و در انتظار هماهنگی وزارت کشور و شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی هستیم.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون دور اول باید بدون حاشیه برگزار شود و همچنین از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی فعال در برگزاری انتخابات سالم بهره مند شد.

 

برگزاری با اقتدار انتخابات توطئه های دشمن را خنثی می‌کند

حسن بیگی حضور گسترده مردم بزرگ ایران اسلامی در انتخابات را نماد بارز ولایتمداری دانست و بیان داشت: برگزاری با اقتدار و با عظمت انتخابات همچون گذشته می تواند توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور انتخابات را مظهر بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور نیازمند ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه است و مجریان انتخاباتی قانونمداری را سر لوحه امور خود قرار دهند.

 

گفتنی است، در استان مرکزی یک نماینده از دو نماینده حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه های «شازند»، «ساوه و زرندیه» به دور دوم کشیده شده است.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد./842/302/ب2

ارسال نظرات