۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۲۰۶۹۳
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

شهدا سبب رستگاری بشریت هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا ولی نعمت ما هستند، گفت: شهدا سبب رستگاری بشریت هستند.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم معنویی تکریم و تجلیل از مادران و همسران گرامی شهدا به مناسبت فرارسیدن 22اسفند روز بزرگداشت شهدا در سالن همایش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدا بیان داشت: خانواده های شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه در ادامه به حضور حجت الاسلام عبداللهی در مراسم اشاره و خاطر نشان کرد: حجت الاسلام عبداللهی از علمای بزرگ کرمانشاه است که نماز را بر پیکر بسیاری از شهدای بزرگ کرمانشاه اقامه و قرائت کرده است.

 

وی در ادامه عنوان داشت: درود و رحمت خداوند بر شهیدانی که معجزات انقلاب به شمار می روند و ولی نعمت انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام عسگری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: همسران شهدا زندگی ابدی و سعادت خود را به زندگی دنیوی ترجیح داده و همسران خود را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند.

 

این مسؤول گفت: همسران شهدا پس از شهادت همسران خود زندگی سختی را پیش رو داشتند اما با توکل به پروردگار و ادامه راه شهدای انقلاب سختی ها و مصائب را پشت سر گذاشته و فرزندانی انقلابی را تربیت کردند.

 

وی در ادامه بیان داشت: مادران و همسران شهدا پس از شهادت عزیزان خود به جای دلتنگی به این عمل خداپسندانه افتخار کردند و اینگونه سبب اقتدار و عزت انقلاب اسلامی شدند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه عنوان داشت: وظیفه ما در قبال خانواده های شهدا چیزی جز ادای احترام و تکریم نیست.

 

این مسؤول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: شهدا ولی نعمت انقلاب هستند و هر کسی که در نظام وجود دارد بر خوان شهدا نشسته و مدیون رشادت های شهدا هستیم.

 

حجت الاسلام عسگری به آداب زیارت قبور شهدا اشاره و تصریح کرد: احترام و سلام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس از آداب زیارت قبور شهدا است چرا که شهدا اولیا خداوند و یاوران انبیا الهی هستند.

 

وی بیان داشت: شهادت رستگاری انسان است و آروزی تمام انبیا و علما و خوبان است، شهدا حجت را بر بشریت تمام کردند و سبب سعادت و هدایت جامعه شدند. گفتنی است در پایان از حجج الاسلام عبداللهی و حجتی از علمای بزرگ استان کرمانشاه تقدیر و قدردانی شد./857/202/ب3

ارسال نظرات