۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۰۶۳۲
آیت الله خاتمی به رسا خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه نوزدهم خبرگان در 18 و 19 اسفند ماه/ جزییات آخرین اجلاسیه دوره چهارم

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری آخرین اجلاسیه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 18 و 19 اسفند ماه خبر داد و برنامه های این اجلاسیه را تشریح کرد.
آيت الله سيد احمد خاتمي آيت الله سيد احمد خاتمي سيد احمد خاتمي

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری آخرین اجلاسیه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و برنامه های این اجلاسیه را تشریح کرد.


وی با بیان این که اجلاسیه خبرگان در تاریخ 18 و 19 اسفند ماه در تهران برگزار می شود، افزود: یکی از مهمانان ویژه نوزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان آیت الله جنتی است که درباره روند انتخابات توضیح می دهند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دو مهمان دیگر درباره مسائل اقتصادی دعوت شده اند، اظهار داشت: همانند اجلاس گذشته تدبیر خبرگان این شد که سخنان دو طرف در عرصه مسائل اقتصادی شنیده شود.


وی ادامه داد: یکی از این مهمانان آقای نوبخت سخنگوی دولت و دیگری دکتر خوش چهره استاد دانشگاه هستند که در مسائل اقتصادی تخصص دارند، ما می خواهیم منصفانه قضایا را بررسی کنیم و در صدد مچ گیری نیستیم.


آیت الله خاتمی ابراز داشت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری پس از اجلاسیه پنجشنبه 20 اسفند ماه به زیارت مرقد حضرت امام خمینی(ره) می روند و سپس با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.


گفتنی است، اجلاسیه نوزدهم مجلس خبرگان رهبری در دو روز در تهران، ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار می شود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات