۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۳۲۰۵۲۲
سبحانی‌فر در نطق میان دستور:

مردم در انتخابات ۷ اسفند حماسه آفریدند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و هیات‌های نظارتی و امنیتی و اجرای و شورای نگهبان برای ایجاد بستر انتخابات سالم، گفت: مردم و کاندیداها در انتخابات ۷ اسفند حماسه آفریدند.
حضور مردم قم پاي صندوق هاي راي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا، رمضانعلی سبحانی‌فر در نشست علنی امروز در نطق میان دستور ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در سه استان خراسان رضویف جنوبی و شمالی و تولیت آستان قدس رضوی به مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی، گفت: از مردم ایران به دلیل حضور گسترده و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در انتخابات 7 اسفند تشکر می‌کنم، همچنین از همه دستگاه‌های اجرایی و هیات‌های نظارتی و امنیتی و اجرای و شورای نگهبان برای ایجاد بستر انتخابات سالم از شش ماه گذشته تقدیر می‌کنم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و کاندیداها برای حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند، تصریح کرد: با همفکری کاندیدای برگزیده دست در دست یکدیگر خواهیم داد تا ببتوانیم شاهد توسعه کشور در منطقه باشیم، برای همکارانی که به مجلس دهم راه نیافتند نیز آرزوی توفیق می کنم و امیدوارم با همگرایی سیاسی بیشتر شاهد توفیق کشور باشیم.

وی در ادامه از مردم سبزوار برای حماسه آفرینی در 7 اسفند تشکر کرد و گفت: اعتماد مجدد مردم سبزوار نشان از سپاس و قدردانی مردم به پاس تلاش‌های 4 ساله بوده است لذا از همدلی و همراهی آقای محسنی ثانی که موجب ارتقا شاخص‌های استانی حوزه انتخابیه بنده شد تشکر می‌کنم.

سبحانی‌فر یادآور شد: در طول 4 سال گذشته در بخش گازرسانی از 38 روستای گازرسانی سبزوار در سال 91 به 198 روستا و در بخش جاده‌ها و آسفالت، 250 کیلومتر جاده روستای اسفالت و روکش جاده بین شهری انجام گرفته، همچنین آب رسانی از روستاهای 500 خانوار به پایین تر از 50 خانوار رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: در بخش فرهنگی با ایجاد دانشگاه و توسعه فناوری‌های نوین و راه‌اندازی دانشکده پرستاری، در بخش تفریحی با تکمیل 26 سالن ورزشی و در بخش سلامت با راه‌اندازی بیمارستان 250 تختخوابی حشمتیه، 7 پایگاه اورانس و اورژانس هوایی و 12 بخش تخصصی و جراحی قلب توانستیم قطب گردشگری سلامت غرب استان خراسان رضوی گردیم.

وی ضمن بیان اقدامات در حوزه صنعت گفت: رشد 5 برابری فولاد و بهره‌برداری کارخانه اسیدسیتریک و ده‌ها کارخانه دیگر از جمله داروسازی و الیاف مصنوعی و غیره را شاهد می‌باشیم. همچنین در بخش ارتقا اداری و توسعه زیرساخت ها اقدامات موثری صورت گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس تکمیل آزادراه حرم تا حرم و 4 بانده کردن سبزاور به قوچان و اسفراین و کاشمر خبر داد و گفت: در مجلس دهم نسبت به تکمیل راه‌آهن و آزاد راه حرم تا حرم و نیروگاه 500 مگاباتی و بهبود وضعیت کشاورزان و صنایع تبدیلی دامی و طیور اقدامات موثری را دنبال خواهیم کرد./858/د102/ج

 

ارسال نظرات