۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۲۰۲۵۳
مسؤول کانون های مساجد استان مرکزی:

مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ذوالفقاری گفت: مراسم گرامیداشت تأسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی با حضور مسؤولان کانون‌های مساجد استان 19 اسفندماه در اراک برگزار می‌شود.
مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و آشنا کردن جوانان با علوم قرآنی از مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید در جذب و تربیت فرزندان قرآنی و مسجدی تلاش کنند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به این که مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در اراک برگزار می‌شود، گفت: مراسم گرامیداشت تأسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد در استان مرکزی با حضور مسؤولان کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان مرکزی چهارشنبه 19اسفندماه در سالن آمفی تئاتر زیتون اراک برگزار می‌شود.

 

برگزاری دوره آموزشی بشارت در اراک

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان این که در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد استان مرکزی از مسؤولان کانون‌های برتر، ائمه جماعات فعال، رابطین و اعضای نمونه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد با اهدا لوح و هدایایی تقدیر می شود، گفت: در این مراسم همچنین به تمام مسؤولان کانون‌ها هدیه عمومی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان مرکزی اهدا خواهد شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری در رابطه با برگزاری دوره آموزشی بشارت، خاطر نشان کرد: دوره آموزشی بشارت نیز همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در ادامه دوره‌های آموزشی مدیریت فرهنگی بشارت با حضور مدیران کانون‌های جدید التأسیس برگزار می شود.

 

فعالیت بیش از 500 کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان این که بیش از 500 کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید در راستای حفظ وحدت در جامعه اسلامی تلاش کنند.

 

وی در رابطه با اهداف مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد، گفت: تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌ها، ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسؤولان، تکریم و تقدیر از فعالان فرهنگی مساجد، معرفی اصول و سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد از جمله اهداف برگزاری گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد است.

 

ایجاد نشاط روحی و همچنین پایبندی به ارزش های اسلامی

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان این که کانون های فرهنگی و هنری مساجد، موجب تقویت و ایجاد نشاط روحی و همچنین پایبندی به ارزش های اسلامی در افراد جامعه می شود، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان می توانند به خوبی در مقابل دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی ایستادگی کنند

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد در دو شهرستان خمین و ساوه که دارای دفتر نمایندگی هستند به طور جداگانه برگزار خواهد شد./842/302/ب1

ارسال نظرات