۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۲۰۱۴۸
آیت الله موسوی خلخالی:

تمام همت آیت الله واعظ طبسی خدمت به آستان قدس رضوی بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی خلخالی گفت: تمام همت آیت‌الله واعظ طبسی خدمتگذاری به آستان قدس بود و تمام آثار وی در تمام عمر برای همه مشهود بوده و همه دیده اند و می دانند که چه زحماتی کشیده است.
تمام همت آیت الله واعظ طبسی خدمت به آستان قدس رضوی بود

آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی، استاد سطح عالی حوزه و از علمای بزرگ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، درگذشت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان مقدس رضوی و مدیریت عالی حوزه علمیه خراسان را تسلیت گفت و بیان داشت: مرحوم آیت الله واعظ طبسی، مرد محترم و شخصیتی خدمتگذار در آستان مقدس حضرت رضا(ع) بود.

 

وی افزود: تمام همتش خدمتگذاری به این آستان قدس بود و تمام آثار ایشان در تمام عمر برای همه مشهود بوده و همه دیده اند و می دانند که چه زحماتی کشیده است.

 

آیت الله خلخالی گفت: آیت الله واعظ طبسی فردی با اخلاق و با عاطفه بود، نسبت به حوزه علمیه مشهد نیز باعاطفه بود محبت داشت و خدمت بسیاری کرد.

 

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله طبسی در راه خدا مجاهدت کرد که نشان آن همان گرفتاری پاهای او بود که به جهت شکنجه های ملاعن سابق در مبارزات انقلابی اش دچار شده بود این راه جهادش بود خداوند ایشان را غریق رحمت کند ما هم از خداوند برای ایشان طلب مغفرت می کنیم./933/302/ب1

ارسال نظرات