۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۲۰۱۴۴
امام جمعه چناران:

آیت الله واعظ طبسی دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چناران آیت الله واعظ طبسی را از استوانه های نظام اسلامی خواند و گفت: این عالم ربّانی از روزهای شکل گیری نهضت اسلامی با امام و مقتدای خویش همراهی کرد و تا آخرین لحظه هم در این مسیر ثابت قدم بود و دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد.
مظفر تاجي، امام جمعه چناران

حجت الاسلام مظفر تاجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ارتحال آیت الله واعظ طبسی را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبری، حوزه های علمیه و جامعه اسلامی تسلیت گفت و اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی از علمای فاضل و عامل و به عنوان یکی از استوانه های نظام انقلاب اسلامی بود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این عالم فرزانه از روزهای شکل گیری نهضت اسلامی با امام و مقتدای خویش همراهی کرد و تا آخرین لحظه هم در این مسیر ثابت قدم و پا برجا بود و نیز با تحمل سختی ها و مرارات های بسیار در طول انقلاب اسلامی، دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد.

 

امام جمعه چناران درخصوص شخصیت این عالم ربّانی، خاطرنشان کرد: این عالم فرزانه جزء مصادق این آیه نورانی قرآن هستند که خداوند می فرماید: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» که به عهد و پیمانی که در سال های انقلاب با امام خمینی(ره) بسته بود وفادار بود و در تمام این سال ها با همه وجود در مسیر انقلاب اسلامی تلاش کرد.

 

حجت الاسلام تاجی آیت الله واعظ طبسی را جزء افتخارات نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: این عالم ربّانی یار دیرین امام(ره) و یاور وفادار رهبری بود؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولیت های سنگین و مهمی در عرصه های کشوری و استانی و به ویژه در خراسان بزرگ عهده دار بودند از جمله مدیر عالی حوزه های علمیه خراسان و نیز تولیت آستان مقدس رضوی که مدیریت شایسته ای را انجام دادند.

 

وی با اشاره به مدیریت شایسته آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مدیریت بارگاه امام رضا(ع) به عنوان مصداق اتمّ درایت آیت الله واعظ طبسی بود که با مقایسه وضعیت حرم رضوی قبل و بعد انقلاب و شکل گرفتن تحولات اساسی در آن و نیز شرکت و مجوعه های وابسته به آستان قدس حاکی از مدیریت شایسته و فوق العاده این عالم فرزانه است.

 

امام جمعه چناران در پایان از همه مردم خواست تا با شرکت در مراسم تشییع این عالم بزرگ دِین خود را به این خدمت گذار اسلام و انقلاب ادا کنند./844/302/ب1

ارسال نظرات