۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۳۱۹۹۴۸
حجت‌الاسلام نوری زاده:

توسعه بخش‌های مختلف کشور بدون توسعه فرهنگی بی‌معنا است

خبرگزاری رسا ـ معاون مجلس و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: توسعه در بخش‌های مختلف مانند عمرانی، اقتصادی و اجتماعی بدون توسعه فرهنگی بی‌معنا است.
توسعه بخش‌های مختلف کشور بدون توسعه فرهنگی بی‌معنا است

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حوزه فرهنگی در همه حوزه ها نقش دارد، اظهار داشت: فرهنگ زیر بنای تمام حوزه های سیاسی و اقتصادی  است و باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

 

حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده اظهار داشت: حوزه فرهنگی مهمترین حوزه در جامعه ما به شمار می رود که بی توجهی به آن می تواند مشکلات بسیاری را در جامعه ما ایجاد کند.

 

وی یادآور شد: توسعه سیاسی، اقنصادی و توسعه دیگر حوزه ها بدون توسعه فرهنگی بی معنا است.

 

معاون مجلس و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: باید تلاش کرد در جبهه فرهنگی در مسیر خنثی کردن توطئه های دشمن گام های بلندی تری برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ حوزه تعامل افکار و اندیشه است افزود: فرهنگ باید به‌عنوان محور در همه بخش‌های مورد توجه قرار گیرد چرا که توسعه در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و اجتماعی بدون توسعه فرهنگی بی‌معنا است.

 

معاون مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مخاطبان زیادی به خصوص در بین خانواده‌ها و جوانان دارد از همین‌رو این سازمان باید بکوشدکارهای فاخر و شایسته مخاطبان را به آن‌ها ارائه کند.

 

نوری‌زاده خاطرنشان کرد: همه نهادها، حوزه‌ها و شبکه‌ها باید سازمان تبلیغات را در راستای ایفای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی یاری کنند چرا که جامعه هدف بسیار وسیع است.

 

گفتنی است، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی  سه شنبه یازدهم اسفند 94 در مراسمی به‌عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات چهارساله حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی این استان تقدیر شد./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی 

ارسال نظرات