۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۱۹۸۶۱
کوچک زاده در گفت و گو با رسا:

افتخار انتخابات برای جمهوری اسلامی است نه بی بی سی/ مردم خواستار رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند نه رفع حصر

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات هفتم اسفند ماه و حضور مردم در پای صندوق های رای افتخار جمهوری اسلامی است و افتخار شبکه های بیگانه و بی بی سی محسوب نخواهد شد.
دکتر محمد حسين کوچک زاده، نماينده مجلس شوراي اسلامي

مهدی کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با بیان این که مردمی که در تهران در انتخابات شرکت کردند به عشق چهره هیچ کسی رای ندادند، اظهار کرد: مردم به عشق اینکه مشکلات شان رفع و در امورشان گشایش ایجاد شود و امنیت شان فراهم و کشورشان عزیز شود، رای دادند.


وی ادامه داد: بزرگ ترین افتخار این انتخابات این بود که که اثبات کرد کسانی که می گفتند در کشور ما دموکراسی وجود ندارد اشتباه است و هرکسی که مردم بخواهند رای خواهد آورد، مردمی که در مقابل حسینیه ارشاد برای رای گیری ایستاده بودند هیچ کدام از رفع حصر سران فتنه صحبت نمی کرد، بلکه از مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان حرف می زدند و این نشان می دهد که هرکسی بتواند مشکلات را برطرف کند محبوب مردم خواهد بود.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با اعتماد کردن به وعده ها به افراد رای داده اند، افزود: انتخابات هفتم اسفند ماه و حضور مردم در پای صندوق های رای افتخار جمهوری اسلامی است و افتخار شبکه های بیگانه و بی بی سی محسوب نخواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اتفاقات روز هفتم اسفند در مقابل حسینیه ارشاد، بیان کرد: تصاویر ح
سینیه ارشاد موجود است و اگر کسی صداقت داشته باشد آن ها را پخش می کند، بنده زمانی که داشتم مسیر صف را طی می کردم یک جمعیت 10 تا 15 نفره من را احاطه کردند و یکی از آن ها با صدای بلند گفت ته صف و این در حالی بود که بنده رای داده بودم و برای شرکت در انتخابات به حسینیه ارشاد نیامده بودم و نیازی نبود به انتهای صف بروم.


کوچک زاده با بیان این که حرکات زشتی که توسط این چند نفر در حسینیه ارشاد مشاهده شد در هیچکدام از مساجد تهران از قبیل لرزاده مشاهده نشد، اظهار کرد: رای بنده در انتخابات قبلی هیچ وقت کمتر از رای آقای مجید انصاری در مجلس هشتم نبوده است و نیازی نیست این حرف ها را بدلیل اینکه رای نیاورده ام بگویم./858/ت302/ج

ارسال نظرات