۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۷۱۹
آیت الله دری نجف آبادی:

حضور پرشور مردم در انتخابات، دنیا و دشمنان اسلام را حیرت زده کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در انتخابات دنیا و دشمنان اسلام را حیرت زده کرد، گفت: حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق های رای دشمنان و بدخواهان را وادار به اعتراف به اقتدار و عظمت ایران اسلامی کرد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز سه شنبه 11 اسفند ماه در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد آنجفی اراک بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام شد.

 

بیداری، هوشمندی و بصیرت ملت ایران اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی حضور ملت ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نشان دهنده بیداری، هوشمندی، بصیرت آن ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری را در تاریخ ایران اسلامی خلق و به جهانیان نشان دادند که هموار پیرو آرمان های امام، انقلاب اسلامی و پشتیبان مقام معظم رهبری هستند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در انتخابات دنیا و دشمنان اسلام را حیرت زده کرد، گفت: حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق های رای دشمنان و بدخواهان را وادار به اعتراف به اقتدار و عظمت ایران اسلامی کرد.


نمایندگان در مسیر شهدا، مردم و رهبری گام بردارند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که حضور آگاهانه مردم در انتخابات یأس و ناامیدی آمریکایی ها، آل سعود، داعش و انگلیسی ها را به همراه داشت، افزود: مردم ایران اسلامی به جهانیان و دشمنان اسلام اعلام کردند که ایرانیان در مسیر عزت و اقتدار خود زیربار هیچ زور و تحقیری نخواهند رفت و با آن مقابله خواهند کرد.

 

امام جمعه اراک با بیان این که نمایندگان باید بدانند که امین شهدا، مردم و رهبری هستند، خاطر نشان کرد: نمایندگان باید در مسیر شهدا، مردم و رهبری گام بردارند و اگر خیانت کنند خود به خود معزول خواهند بود.



امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید به عنوان پرچمداران عزت و اقتدار جامعه و کشور با عمل به فرامین دینی، انقلابی و تربیت اسلامی آینده و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه و جهان افزایش داده و برای سربلندی کشور تلاش کنند.


جوانان با عزم و اراده از معضل های جامعه عبور کنند

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر این که نسل جوان باید با تلاش و پشتکار به افراد مفید و شایسته برای جامعه خود تبدیل شوند، گفت: نسل جوان جامعه باید در کنار کسب علم و دانش فراگیری تربیت اعتقادی و دینی را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانند به اهداف عالیه ی خود دستیابی پیدا کنند.

 


امام جمعه اراک در ادامه با بیان این که جوانان و نوجوانان جامعه باید با عزم و اراده خود از مشکل ها و معضل های جامعه با سلامت و صلابت عبور کنند، خاطر نشان کرد: جوانان باید با مراقبت از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماع، به افرادی شایسته تبدیل شده و سرنوشت ساز باشند./842/203/ب1

ارسال نظرات