۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۴
کد خبر: ۳۱۹۵۷۱
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

حماسه 62 درصدی مردم در انتخابات نمایش قدرت نظام بود/ حضور سلایق مختلف را رویارویی با نظام نمی بینیم

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان با اشاره به پیام انتخابات اخیر به بیگانگان، حضور 62 درصدی مردم در انتخابات را نمایش اقتدار نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: اگر دنیای غرب و بدخواهان انقلاب عقلی داشته باشند باید در برابر وفاداری ملت خضوع کنند و درس بگیرند که وفاداری به نظام به چه معنا است.
سيد احمد خاتمي

 آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: قدرت هر نظامی را با همراهی مردم باید سنجید.


وی افزود: نظامی که مردم را دارد قدرتمند است و نظامی که مردم را از دست دهد ولو قدرت اقتصادی و نظامی هم داشته باشد محکوم به شکست است، حضور حماسی 62 درصدی مردم در انتخابات نمایش اقتدار ملت بود؛ از این رهگذر باید نام این حضور را بیعت با نظام اسلامی، ولایت و آرمان های امام راحل عظیم الشأن نامید.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: اگر دنیای غرب و بدخواهان انقلاب عقلی داشته باشند باید در برابر وفاداری ملت خضوع کنند و درس بگیرند که وفاداری به نظام به چه معنا است.


آیت الله خاتمی که با قاطعیت به عنوان کاندیدای نخست حوزه انتخابیه کرمان به خبرگان پنجم راه یافته است، با اشاره به پیام انتخابات اخیر به بیگانگان ادامه داد: پیام این حضور این بود که اولا ملت بزرگ ایران به نظامش وفادار است، حضور 62 درصدی در انتخابات حضور کمی نیست؛ این ملت با نظام و همراه نظام است و تقابل ملت با نظام که دشمنان و بیگانگان از آن دم می زنند آرزوی آن ها به شمار می رود.


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آرزوی دشمن مبنی بر تقابل ملت با نظام ان شاءالله هیچگاه تحقق پیدا نخواهد کرد، ابراز داشت: معنای مردم سالاری همین است و صندوق رأی برای این است که سلیقه های گوناگون بستر ابراز پیدا کنند؛ بنابراین ما هرگز سلایق مختلف را رویارویی با نظام نمی بینیم./1323/ت302/ج

ارسال نظرات