۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۱۹۵۶۹
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود در کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری همایش غدیر شناسی در استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود در کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش غدیر شناسی در استان گفت: این همایش با محوریت غدیر، ولایت و نجات بخشی جهان برگزار می شود.
ويژه‌نامه اينترنتي عيد غدير خم

بهروز همتی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری همایش غدیر شناسی در استان کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: همایش غدیر شناسی با محوریت غدیر، ولایت، نجات بخشی و آینده زمان با حضور علما، روحانیان و نخبگان فرهنگی برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری نشست های مختلف در این راستا خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه همایش غدیر شناسی و همایش غدیر و ولایت همزمان در روز چهارشنبه در سالن انتظار کرمانشاه برگزار می شود.


همتی بیان داشت: همایش غدیر شناسی به مدت 5سال متوالی در حال برگزاری است به طوری که شش ماه قبل از برگزاری همایش موضوعات و محور این همایش به صورت بروشور به مراکز آموزشی و حوزه های علمیه سطح کشور ارسال شده و متقاضیان در قالب موضوعات تعیین شده مقالات خود را ارسال خواهند کرد.


مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: مقالات ارسال شده به کمک تعدادی از مراکز تخصصی همچون مرکز مهدویت و امامت در قم ارزیابی شده و بهترین مقالات برای شرکت در همایش ارسال و انتخاب خواهند شد.


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اختتامیه همایش غدیر شناسی در استان کرمانشاه اندیشیده شده و امید است با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه از منتخبان این همایش تجلیل و قدردانی شود.


لازم به ذکر است همایش غدیر شناسی و همچنین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان به صورت همزمان در روز چهارشنبه برگزار می‌شود./857/303/ب3

ارسال نظرات