۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۱۹۵۵۴
معاون اعزام گروه سفیران انقلاب مطرح کرد:

اجرای طرح 313 در خوابگاه‌های کمیته امداد سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون اعزام گروه سفیران انقلاب با بیان این که طرح 313 با هدف جذب طلاب در خوابگاه‌های کمیته امداد سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: این طرح نخستین بار از سوی گروه سفیران انقلاب با همکاری کمیته امداد سراسر کشور در استان‌های سراسر کشور اجرایی می‌شود.
اعزام طلاب و مبلغان

حجت الاسلام حسن هرمز، معاون اعزام سفیران انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اجرایی شدن طرح 313 در خوابگاه‌های کمیته امداد سراسر کشور خبر داد و گفت: برای نخستین بار طرح 313 از سوی گروه سفیران انقلاب با همکاری کمیته امداد سراسر کشور در استان‌های سراسر کشور اجرایی می‌شود.

 

حجت الاسلام هرمز به ویژگی‌های این طرح پرداخت و بیان کرد: 73 مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه دوم وارد خوابگاه‌های مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور می‌شوند و افزون بر احیای عزای فاطمیه دوم، افراد مستعد مددجو برای ورود حوزه‌های علمیه را شناسایی می‌کنند و آنها را برای ثبت‌نام به حوزه‌های علمیه راهنمایی می‌کنند.

 

معاون اعزام سفیران انقلاب با بیان این که این طرح به مدت یک هفته در خوابگاه‌های مددجویان کمیته امداد اجرایی می‌شود، افزود: در سه روز نخست مبلغان با اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی با مددجویان انس و الفت برقرار می‌کنند و در روزهای بعدی اهداف طلبگی، نحوه درس خواندن در حوزه‌ها و روش‌های ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه برای آنها بیان می‌کنند و مددجویان علاقه‌مند و مستعد را برای تحصیل حوزه‌های علمیه جذب می‌کنند.

 

حجت الاسلام هرمز اظهار کرد: حدود 80 خوابگاه به 20 استان به ویژه استان‌های محروم کشور همچون هرمزگان، کرمان، کرمانشاه، فارس، چهار محال بختیاری و ایلام اعزام می‌شوند.

 

معاون اعزام سفیران انقلاب ابراز کرد: گردهمایی و تجمع طلاب طرح 313 روز سه‌شنبه 11 اسفند سال جاری در کانون فرهنگی کمیته امداد قم با حضور برگزار می‌شود./998/302/ب2

ارسال نظرات