۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۱۹۴۹۸
امام جمعه زرند:

منتخبان مردم در راه توسعه و پیشرفت مادی و معنوی کشور تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرند گفت: نمایندگان باید با توکل بر خداوند و با استطاعت از حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه توسعه و پیشرفت مادی و معنوی کشورمان بیش از پیش تلاش کرده و در راه خدمت رسانی به مردم که به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) «ولی نعمتان انقلابند» از هیچ کوششی دریغ نکنند.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه در جهت تخریب نظام و تخریب چهره ملت ایران قدم بر می دارند و در کشور ایران اسلامی بیش از 70 درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند و این نشان از مقبولیت بالای نظام جمهوری اسلامی در بین مردم است و گویای این است که مردم نظام را قبول و تأیید می کنند و در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت می کنند.


وی با بیان این که مردم با حضورشان سبب پشتوانه نظام و اقتدار نظام می شوند و حمایت خود را از جمهوری اسلامی اعلام می کنند، بیان کرد: حرف بیگانگان صد در صد حرف باطلی است و خواست آنان این بود که مردم در انتخابات شرکت نکنند و این که مردم برخلاف خواست دشمنان و رادیو های بیگانه قدم برداشتند و کم کم عصبانیت دشمنان را دو چندان کردند.


امام جمعه زرند از مشارکت 79 درصدی مردم زرند در انتخابات هفتم اسفند ماه خبر داد و افزود: حضور مردم بسیار عالی، باشکوه و حماسی بود و حضور رأی اولی ها در این شهرستان گویای این واقعیت بود، رای اولی ها که به شعب اخذ رأی امده بودند پس از انداختن رای در صندوقها نام خود را جز پیشتازان و پیشقراولان حماسه سیاسی در دفتر ایزد منان ثبت و ضبط کردند و انتخابات در این شهرستان چندین مرتبه تمدید شد و حضور مردم در انتخابات امسال چشم گیر بود.


حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی و مسؤولان وقتی ببینند مردم پشتوانه آنان هستند و در دنیا حرف برای گفتن دارند و وقتی مردم در راهپیمایی ها و انتخابات شرکت می کنند و از آنان حمایت می کنند و در دنیا دست بالا دارند و می توانند با قدرت از جمهوری اسلامی دفاع کنند چون پشتوانه خود را مردم و رأی آنان می دانند.


وی ابراز کرد: در هفتم اسفند مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این دوره از انتخابات، ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران هزار شهید است را به رخ جهانیان کشاندند.


امام جمعه زرند یادآور شد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه، اعم از زن و مرد پیر و جوان با اگاهی از شرایط موجود و در راستای منویات مقام معظم رهبری بار دیگر با حضور چشمگیر خود در این دوره از انتخابات ضمن تجدید بیعت با ارمانهای والای حضرت امام (ره) ،مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر با حفظ وحدت و انسجام و انتخاب اگاهانه خود در این دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی توطعه های دشمنان را نقش بر آب کردند.


حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که حضور پرشور و حماسی مردم تودهنی محکمی به دشمنان اسلام و ایران و یاوه گویان بود، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی باز هم ثابت کردند که به انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و امام خامنه ای پایبندند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران که همواره رای مردم را به عنوان میزان دانستند از مشارکت به یاد ماندنی مردم ایران اسلامی که برای رقم خوردن این حماسه سیاسی و نیز از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات وهمچنین از تمامی کاندیداهایی که موجب ایجاد شور ونشاط انتخاباتی در کشور شدند، تشکر کرد و افزود: مردم انقلابی شهرستان زرند در صحنه سرنوشت ساز انتخابات هفتم اسفند ماه 1394، در پاسخ به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب باردیگرحماسه‌ای بزرگ را آفریدند و جلوه‌هایی از صلابت دیار زراوند را به نمایش گذاشتند.


امام جمعه زرند گفت: امیدوارم که نمایندگان با توکل بر خداوند و با استطاعت از حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه توسعه وپیشرفت مادی ومعنوی کشورمان بیش از پیش تلاش کرده و در راه خدمت رسانی به مردم که به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)"ولی نعمتان انقلابند" از هیچ کوششی دریغ نکنند ، ان شاء الله که این رقابت رابه رفاقت تبدیل نمائیم.


حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: اکنون که نمایندگان مورد اعتماد مردم می باشید, بدیهی است اگر جز برای رضای خدا آمده باشیم و جز برای او خدمت کنیم ,نزد پروردگار دست خالی خواهیم ماند و در نهایت خلق هم از ما راضی نخواهند شد./9709/303/ب2

ارسال نظرات