۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۹۳۸۱
استاندار سمنان:

منتخبان مردم پاسخ حضور حماسی ملت را با خدمتگزاری شایسته بدهند

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان با بیان اینکه مردم فهیم، انقلابی و فرهیخته استان سمنان، هفتم اسفند، در سی و هشتمین بهار آزادی بهاری دیگر در عرصه وحدت، همت، تلاش، عزت، خدمت و سرافرازی خلق کردند گفت: منتخبان مردم پاسخ حضور حماسی ملت پای صندوق‌های رآی را با خدمتگزاری شایسته بدهند.
محمد رضا خباز استاندار سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، محمدرضا خباز، استاندار سمنان در گفتوگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم استان سمنان در انتخابات اظهار داشت: بار دیگر مردم استان سمنان همگام و همصدا با سراسر کشور مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زدند و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب ثابت کردند که خواهان تعیین سرنوشت خود به دست خود هستند.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی سالم و امن و رضایت تمامی کاندیداها از نحوه برگزاری انتخابات افزود: در استان سمنان شاهد رقابت 48 نامزد در چهار حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس دهم مجلس شورای اسلامی و دو نامزد در انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری بودیم که خوشبختانه انتخاباتی پرشور را شاهد بودیم و در حقیقت باید گفت، مردم با این حضور حداکثری خود ادای وظیفه کردند و حال نوبت به نامزدهای منتخب مردم است که پاسخ این حضور را با خدمتگزاری شایسته بدهند.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه نمایندگان منتخب باید خود را خادم مردم بدانند؛ از نامزدهای منتخب مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست به وعده‌های تبلیغاتی خود عمل کنند و نامزدهایی که موفق به کسب اکثریت آراء نشده‌اند نیز به رأی مردم تمکین کنند.

 

خباز با بیان اینکه مردم فهیم، انقلابی و فرهیخته استان سمنان در سی و هشتمین بهار آزادی بهاری دیگر در عرصه وحدت، همت، تلاش، عزت، خدمت و سرافرازی خلق کردند، گفت: مردم پیروز انتخابات هفتم اسفندماه هستند و با حضور گسترده و با شکوه خود نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و نظام را نقش بر آب کردند.

 

وی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان سمنان در حماسه هفتم اسفندماه به جهانیان نشان دادند در تداوم اقتدار و عظمت و حفظ دستاوردها و ادامه توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تلاشها و پیگیریهای مجدانه ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر و امید ثابت قدم و استوارند.

 

نماینده عالی دولت در استان سمنان افزود: این پیروزی بزرگ و حضور حماسی و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات همه مردم خوب استان سمنان است که در همه صحنه‌ها بالاخص در انتخابات هفتم اسفند حضوری مثال زدنی و بی‌نظیر داشتند.

 

خباز از زحمات و تلاش‌های همه برگزارکنند‌گان انتخابات اعم از اعضای ستاد انتخابات استان، ستادهای انتخابات شهرستانها، هیأت نظارت، هیأت اجرایی، بازرسین، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر نیروهای مسلح، دستگاه قضایی، امنیتی و اطلاعاتی، صدا و سیمای مرکز سمنان و دیگر رسانه‌ها و مطبوعات، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و کلیه دستگاه‌های اجرایی و کارکنان خدوم دولت که بار دیگرجلوه‌ای ازهمدلی، وحدت وکارایی خودشان را به منصه ظهور رساندند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

 

استاندار سمنان در پایان تأکید کرد: منتخبین مردم باید با همدلی و همکاری بیشتر با دولت تدبیر و امید گام‌های بزرگی برای خدمتگزاری به مردم و رشد و توسعه استان بردارند./977/303/ب3

ارسال نظرات