۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۳۱۹۳۶۶

پیگیری مسؤولان کشوری و مراجع تقلید از وضعیت جسمانی آیت الله واعظ طبسی

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مسؤولان کشوری، مراجع عظام تقلید، مسؤولان ارشد دولتی و غیردولتی، برخی از ائمه جمعه، علما و استادان حوزه علمیه به صورت حضوری و تلفنی روند درمان آیت الله واعظ طبسی را پیگیر شدند.
عيادت طلاب از آيت الله واعظ طبسي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جمعی از مراجع عظام تقلید، علما و استادان برجسته حوزه علمیه و مسؤولان ارشد دولتی و غیر دولتی، از طریق تماس های تلفنی پیگیر وضعیت جسمانی آیت الله واعظ طبسی شدند.

 

حضرات آیات مکارم شیرازی، جوادی آملی، مظاهری و سیدان روز گذشته و امروز از طریق تماس تلفنی جویای احوال آیت الله واعظ طبسی شدند و در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، امام جمعه بیرجند و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، امام جمعه بجنورد و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز از طریق تماس تلفنی، وضعیت جسمانی آیت الله واعظ طبسی را پیگیری کردند.

 

مسؤولان ارشد دولتی نیز از زمان بستری شدن آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) به طور مستمر روند درمان وی را پیگیری می کنند.

 

در این بین، افزون بر وزیر بهداشت که دو نوبت به صورت حضوری از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری، رحمانی فضلی وزیر کشور، حسن فریدون دستیار ارشد رییس جمهور و استانداران خراسان شمالی و جنوبی و شهر قم نیز در تماس هایی احوال وی جویا شدند.

 

از میان مسؤولان غیر دولتی نیز سردار سیف اللهی، قائم مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی و تیمسار سهرابی، مشاور انتظامی رهبر معظم انقلاب، جویای وضعیت آیت الله واعظ طبسی شدند.

 

ثبات وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی

به گفته رییس سازمان نظام پرستاری کشور وضعیت جسمانی آیت الله واعظ طبسی ثبات بیشتری پیدا کرده است.

 

محمد میرزابیگی‌ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پس از عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی اظهار کرد: خوشبختانه در چند حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی، راهکارهای تشخیص و درمان و پرسنل بیمارستان در وضعیت مناسبی به سر می‌برد.

 

وی تصریح کرد: آیت الله واعظ طبسی به گردن انقلاب و نظام و مجموعه کشور حق دارند و وظیفه همه ما است که تمام تلاش خود را به کار ببریم که در بهترین شرایط به وضعیت ایشان رسیدگی ‌شود.

 

وی با اشاره به امکانات موجود بیمارستان امام رضا(ع) گفت: تیم پرستاری و پزشکان متخصص مشهد جزو قطب‌های برجسته کشور هستند و اورژانس عدالتیان نیز جزو بهترین‌ها است.

 

عیادت استادان حوزه علمیه خراسان

این گزارش حاکی از آن است که جمعی از استادان، مدرسان و طلاب حوزه علمیه خراسان از آیت الله واعظ طبسی نیز عیادت کردند.

 

حجج اسلام والمسلمین اشرفی شاهرودی و حسینی خراسانی و حجج اسلام راشد یزدی، فرزانه، احمدی، حسینی، شریعتی تبار، مسعودی، مصباح عاملی با حضور در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آیت الله واعظ طبسی عیادت و برای صحت و سلامت وی دعا کردند.

 

آیت الله طبسی؛ معتمد امام راحل و رهبر انقلاب

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه عیادت و دیدار با وی با بیان این که آیت الله واعظ طبسی جزو استوانه‌های انقلاب و نظام است، از مردم خواستار شد: برای سلامتی وی دعا کنند و از امام رضا(ع) طلب کنند که به این خادم و پاسدار حریمشان، شفای کامل عنایت فرمایند.

 

حسن واعظی، دبیر جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آیت الله واعظ طبسی، یکی از سرمایه های عظیم انقلاب و از معتمدین امام و رهبری است، گفت: وی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان نهضت، اقدامات بزرگی را رقم زد و سختی های بسیاری را متحمل شد.

 

پس از انقلاب نیز در عرصه های مختلف به ویژه در جایگاه تولیت آستان قدس رضوی خدمات ویژه ای را به زائران بارگاه منور امام رضا(ع) و همه مردم ایران اسلامی ارائه دادند که امیدواریم بعد از این هم ادامه داشته باشد.

 

واعظی درباره نقش آیت الله واعظ طبسی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: ایشان تجربه های ارزنده در عرصه های مختلف دارند و از این رو همیشه اظهاراتشان در مجمع راهگشاست هم چنین فردی خیرخواه مردم هستند که برای مصلحت اسلام، نظام و منافع مردم تلاش می کنند./1308/102/ب3

ارسال نظرات