۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۳۱۹۱۶۶
همزمان با ایام فاطمیه برگزار می‌شود؛

دوره کوتاه مدت دختر آسمانی، همسر آرمانی و مادر مهربانی در آستان حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از برگزاری دوره کوتاه مدت معارف فاطمی با عنوان دختر آسمانی، همسر آرمانی و خواهر مهربانی در آستان حضرت معصومه(س) خبر داد.
دوره کوتاه مدت معارف فاطمي

خانم مؤذن، مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(س) شاید به ظاهر کوتاه باشد ولی پربرکت بوده و درس‌های زیادی برای دختران، همسران و مادران امروز دارد، گفت: اگر به این درس‌ها توجه شود، بسیاری از مشکلات زندگی ها حل شده و خانواده‌ها در امر تربیت موفق خواهند بود.

 

وی با تأکید بر اینکه ترویج معارف فاطمی در جامعه امروز با توجه به وجود معضلاتی مانند طلاق، فساد اخلاقی، بی‌حجابی و بدتربیتی ضروری شده است، افزود: همانطور که ائمه معصوم(ع) حاصل تربیت فاطمی حضرت زهرا(س) بوده و انسان‌های وارسته و پاک ترین انسان‌های روی زمین هستند، ماداران و زنان امروزی هم اگر از شیوه و منش تربیتی ایشان استفاده کنند موفق خواهند شد.

 

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد: در راستای ترویج معارف فاطمی آستان حضرت معصومه(س) اقدام به برگزاری دوره کوتاه مدت معارف و سبک زندگی فاطمی ویژه خواهران علاقه‌مند در حرم مطهر کرده است.

 

خانم مؤذن اظهار کرد: این دوره معارفی و سبک زندگی فاطمی در سه محور دختر آسمانی، همسر آرمانی و مادر مهربانی برای خواهران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه اساتید سبک زندگی فاطمی، خانم مجیدی در موضوع دختر آسمانی در روز یکشنبه 9 اسفندماه و طاهره دریاباری با موضوع همسر آرمانی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 10و 11 اسفند ماه و زهرا میرامام با موضوع مادر مهربانی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 12 و 13 اسفندماه برای شرکت کنندگان به سخنرانی خواهند پرداخت، گفت: این دوره از ساعت 10 تا 11 در سالن ولایت آستان حضرت معصومه(س) جنب کفشداری 12 برگزار می‌شود.

 

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند در این دوره شرکت کرده و در پایان این دوره گواهینامه پایان دوره دریافت کنند، یادآور شد: اضافه بر این دوره در شبستان نجمه خاتون(س) نیز همه روزه یک دوره معارفی با موضوع سیره شناسی حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره نیز شرکت کنند و همچنین در دهه دوم فاطمیه نیز سخنرانی‌های ویژه ای با موضوع شخصیت شناسی حضرت زهرا(س) برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد./968/302/ب2

ارسال نظرات