۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۹۰۴۶
مسؤول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران پای ارزش های انقلاب پیام حضور مردم در انتخابات بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان با قدردانی از حضور پرشور مردم ایران در انتخابات، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران پای ارزش های اسلامی پیام حضور مردم در انتخابات بود.
انتخابات

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حضور مردم و شرکت در انتخابات نشان داد که ملت ایران پای ارزش های انقلاب محکم و استوار ایستاده اند.

 

وی با بیان این که هر زمان که پای آبروی نظام در میان باشد ملت ایران به موقع حضور خواهند یافت، افزود: ملت با بصیرت ایران با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثابت کردند که وجود مشکلات تأثیری بر اراده آنان نخواهد گذاشت.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که ملت ایران بار دیگر با حضور حداکثری و نمایش همایش بزرگ وحدت و همدلی برای تعیین سرنوشت کشور خویش به میدان آمدند، عنوان داشت: در فضای انتخاباتی پیروز میدان مردم هستند.

 

وی با بیان این که در فضای رقابتی ممکن است برخی کدورت ها به وجود آید، اظهار داشت: باید این کدورت ها تبدیل به رفاقت شود.

 

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات مسؤولیت مسؤولان نظام ا سنگین تر می کند، افزود: باید وظایف و رسالت ها در عرصه های گوناگون به خوبی انجام شود.

 

وی با بیان این که در تهران برخی لیست سلبی ارائه دادند و مستقیم مطرح کردند که به چند نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری رأی ندهید، گفت: مردم فهیم ما عکس خواسته دشمن عمل کردند.

 

این مقام مسؤول اظهار داشت: این اقدام مردم قائده ای است که از امام راحل یادگرفتیم و امروز رهبر معظم انقلاب همواره گوشزد می کنند.

 

وی عنوان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب وقتی دشمن از وجود کسی ابراز بغض می کند، افراد انقلابی را معرفی می کند که به این افراد رأی ندهید، مردم نسبت به اقدام دشمن حساس می شوند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب تصمیم می گیرند.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در نتیجه انتخابات که ملت ایران با بصیرت و هوشیاری حضور پرشور داشتند پیام روشنی برای دشمن داشت و این پیام گوش به فرمان بودن رهبری است و عکس خواسته دشمن عمل کردن است.

 

وی با اشاره به اقدام دشمن عنوان داشت: دشمن افرادی را که سد راه خویش می داند و برای رسیدن به اهداف پلید خویش دست به دسیسه های گوناگونی می زند، ملت ولایی نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل دسیسه های دشمن همواره محکم و استوار ایستاده اند.

 

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد: نمایندگان باید قدر این حضور را بدانند و به وعده های خود عمل کنند.

 

وی تصریح کرد: نه تنها نمایندگان بلکه دیگر مسؤولان نظام جمهوری اسلامی نسبت به شور و نشاط و غیرت مردم مسؤول هستند و باید به خوبی ادای تکلیف کنند و به وظایف خویش عمل کنند./9459/302/ب3   

ارسال نظرات