۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۱۸۸۷۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

حضور گسترده مردم در انتخابات انتقال پیام انقلاب به جهانیان است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات در واقع انتقال پیام استکبارستیزی به جهانیان به عنوان یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام يعقوبي- انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، پیش از ظهر امروز با حضور در محل مسجد انقلاب بجنورد، رأی خود را به داخل صندوق شماره 43 مستقر در این محل انداخت.

 

وی در محل اخذ رأی در مسجد انقلاب بجنورد، اظهار کرد: مردم ما همانند حدود چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی که همیشه در پای صندوق‌های رأی و راهپیمایی‌ها حضور داشتند، امروز نیز در صحنه حاضر بوده و با مشارکت خود در انتخابات پیام‌های زیادی را برای دوستان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی فرستادند.

 

امام جمعه بجنورد بابیان اینکه پیام این حضور اثبات ایستادگی روی پای خود و تعیین سرنوشت کشورمان به دست خودمان است، اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی درواقع انتقال پیام استکبارستیزی و استبداد ستیزی به جهانیان به عنوان پیام اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه این حضور تأیید دوباره ملت بر راه درستی است که انتخاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز مردم نشان دادند که پس از 37 سال از انقلاب همچنان راه درستی در پیش گرفته‌اند.

 

وی ادامه داد: مردم مؤمن و ولایت مدار ما همان‌گونه که در این 37 سال در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی ازجمله انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور گسترده داشته‌اند، امروز نیز بار دیگر این حماسه را تکرار می‌کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: مردم ما همچنان بر راهی که از اول انقلاب در پیش گرفته‌اند پایبند بوده و در پی تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه دشمنان باید پیام این حضور گسترده مردم در انتخابات امروز را درک کنند، تصریح کرد: به دشمنان توصیه می‌کنیم با ملت بزرگ ایران درنیفتند چراکه این ملت غیور همواره در صحنه بوده و ذره‌ای از اهداف اصیل انقلاب خود کوتاه نیامده است.

 

به گفته وی ملت ایران، ملتی استکبارستیز بوده و امروز هم روز سختی برای استکبار و دشمنان این کشور خواهد بود زیرا حضور گسترده و حداکثری مردم در این انتخابات آن‌ها را مأیوس‌تر از همیشه می‌کند.

 

سید علی‌اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز امروز بعد از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم که امروز مردم با حضور باشکوه و بانشاط خود دشمنان نظام اسلامی را ناامید و عزت و سربلندی نظام را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

 

وی رأی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری را رأی به نظام اسلامی دانست و با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: حضور در انتخابات و رأی دادن به نامزدهای اصلح برای تعیین سرنوشت کشور وظیفه‌ای ملی، شرعی و عقلی محسوب می‌شود./9314/203/ب1

ارسال نظرات