۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۳۱۸۸۱۳
آیت الله سیدان:

اتحاد ملت انقلابی ایران، خنثی کننده توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سیدان با بیان این که دشمنان وقتی ببینند جامعه با هم متحد و در جریان نظام هستند، از توطئه ها دست بر می دارند، گفت: اتحاد جامعه اسلامی می تواند قوی ترین نیرو ها را به زانو در آورد.
آيت الله سيدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید جعفر سیدان، استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان، لحظاتی قبل در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.


آیت الله سیدان  رأی خود را به صندوق شماره 994 مشهد مقدس انداختند.


وی با اشاره به حضور پر شکوه مردم در انتخابات تصریح کرد: بی شک این حضور گسترده و با شکوه وسیله ای برای این است که  دنیا بفهمد، قشر های مختلف  کشور اسلامی ایران در جریان نظام اسلامی بوده و اساس نظام را به کمال و تمام مورد توجه دارند.


ایشان با بیان این که همه دست اندرکاران نظام در خدمت اهل بیت بر اساس نظام کشور  و مکتب خاندان رسالت رفتار می کنند، گفت: نظام اسلامی  تنها نظام و مکتبی است که بر اساس تشیع بوده و امیدارم همه موید باشند.


آیت الله سیدان با بیان این که معمولا دشمنان وقتی ببینند جامعه با هم متحد و در جریان نظام هستند، از توطئه ها دست بر می دارند، تاکید کرد:  با اتحاد و وحدت ملت مسلمان، دشمنان خود به خود متوجه نقشه های بی اساس و بی اثر خود خواهند شد و اتحاد جامعه اسلامی می تواند قوی ترین نیرو ها را به زانو در آورد./933/202/ب

ارسال نظرات