۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۸۰۰
آیت الله سید محمود شاهرودی:

عزت و اعتلای نظام پای صندوق های رأی رقم می خورد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سید محمود شاهرودی حضور با شکوه مردم در صندوق‌های رأی گیری را پیش بینی کرد و گفت: امروز مردم ایران دنیا را متحیر و شگفت زده خواهند کرد.
حضور مراجع و علما پاي صندوق هاي رأي انتخابات حضور مراجع و علما پاي صندوق هاي رأي انتخابات حضور مراجع و علما پاي صندوق هاي رأي انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمود شاهرودی صبح امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق‌های رأی گیری انداخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و بر حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با حضور پر شور مردم بار دیگر انتخابات پر شوری را شاهد باشیم.

آیت الله سید محمود شاهرودی افزود: این انتخابات و هر انتخابات دیگری در نظام ما همچنان که یک حق برای مردم است تکلیف نیز هست؛ عزت، شکوه و اعتلای نظام در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد و در این 37 سال که از انقلاب می‌گذرد مردم مؤمن و انقلابی ما به دنیا ثابت کردند که به انقلاب، امام و آرمان‌های امام و اسلام پایبند بوده‌اند.

وی اظهار داشت: امروز نیز مردم بار دیگر با حضور با شکوه خود در صندوق‌های رأی گیری دنیا را متحیر خواهند کرد و با ایمانی که به اسلام، انقلاب دارند بار دیگر وفاداری خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ناامنی‌های منطقه‌ای، ایران اسلامی را کشوری آرام خواند و گفت: این نظام توانسته است عدالت، وحدت امت اسلامی را در جهان نشان دهد و علیرغم همه مشکلاتی که دشمنان برای این کشور ایجاد کرده‌اند مردم همچنان پایبند به این نظام هستند./917/پ202/ج

ارسال نظرات