۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۸۷۶۰
مدیر اسبق حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

حضور ملت در انتخابات، مهر تأییدی بر نظام اسلامی و حاکمیت ارزشهای دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اسبق حوزه های علمیه آذربایجان غربی حضور در پای صندوق های رأی را یک واجب الهی و تکلیف شرعی دانست و گفت: باید با حضور گسترده در انتخابات به همه دنیا نشان دهیم که همچنان استوار و پابرجا در راه اهداف و آرمانهای انقلاب ایستاده ایم.
حجت الاسلام قهرماني

حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر اسبق حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: همه انسان ها در تعیین سرنوشت خود موظف و مکلف هستند.

 

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: برای تعیین امنیت مملکت در قبال دشمنان باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و در انتخابات حضور پیداکنیم.

 

وی افزود: اکنون همه ی کشورهای حاشیه ما دستخوش جنگ و خونریزی هستند ولی امروز کشور اسلامی به برکت حضور ملت در انتخابات، امن ترین کشور دنیا است.

 

مدیر اسبق حوزه های علمیه آذربایجان غربی ضمن اشاره به وجود برخی از مشکلات و کاستی ها مجوزی برای کنار کشیدن ملت در انتخابات نیست، گفت: در همه حکومت ها مشکلات وجود دارد ولی مشکلات کشور ما در مقایسه با کشورهای دیگر کمتر است.

 

وی ابراز داشت: اگر افرادی که قبلا روانه مجلس کرده ایم و نتوانستند قوی عمل کنند، باید این بار در انتخاب خود تجدید نظر کدره و افراد مدیر و مدبر و پایبند به اصول اسلامی را روانه مجلس کنیم.

 

استاد حوزه علمیه عدم حضور ملت در انتخابات را آسیب زا خواند و افزود: اگر مردم سر صحنه نیایند، مستکبران و دشمنان برای ما تعیین تکلیف خواهند کرد.

 

حجت الاسلام قهرمانی در رابطه با تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همگان در عرصه انتخابات، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان یک دیده بان بصیر، آفتهای تهدیدکننده نظام را می بینند.

 

وی با اشاره به تهدیدهای گسترده شبکه های بین المللی، تصریح کرد: مستکبران و دشمنان سعی در عدم صعود و رشد نظام را دارند و حضور ملت در صحنه به مثابه یک دم نجات بخش در روح مستضعفان عالم است.

 

امام جمعه میاندوآب در رابطه با لزوم پایبندی همگان اعم از نامزدها و هواداران آنها به رعایت قانون و احترام به رای مردم، گفت: قانون، فصل الخطاب همه  امورات ما است.

 

حجت الاسلام قهرمانی تصریح کرد: هرکس قانون را رعایت نکند به بدنه ی نظام، آسیب و ضربه می زند.

 

مدیر اسبق حوزه های علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: ملت و همه نهادها و گروه ها با پایبندی به قانون نظام جمهوری اسلامی می توانند در ثبات جامعه و ایجاد همبستگی اجتماعی موثر بوده و یک نظام محکم و استوار که مدافع همه  پیشرفت ها است، را به وجود آورند./1301/302/ب3

 

ارسال نظرات