۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۱۸۶۳۹
امام جمعه ماهشهر:

ملت ایران، پیروز انتخابات 7 اسفند است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر با اشاره به انتخابات 7 اسفند و دعوت برای حضور پرشور در آن، گفت: ملت ایران پیروز انتخابات 7 اسفند است.
حجت الاسلام غبيشاوي

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که انتخابات 7 اسفند خلق حماسه دیگری از سوی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همچون گذشته در 7 اسفند با حضور پرشور و بابصیرت خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که عدم پیشرفت کشور را خواستار هستند، می زنند.

 

امام جمعه ماهشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم نجف آباد اصفهان، افزود: ملت ایران با احساس وظیقه دینی و ملی پای صندوق های رأی رفته و شاهد انتخاباتی کمی و کیفی با حضور حداکثری پرشور مردم و نمایندگان اصلح، بصیر، آگاه و شجاع خواهیم بود.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نترس و نامرعوب از دشمن، شجاع و آگاه به دردهای مردم، آشنا به وظایف قانونی خود، مجلس با صلابت با توجه به اوضاع منطقه ای و جهانی از ویژگی های مجلس مورد نظر رهبر معظم انقلاب است که با حضور بابصیرت و حداکثری مردم این امر محقق خواهد شد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که نامزدهای انتخاباتی سرمایه های مملکت هستند، اظهارداشت: مردم میان صالح و اصلح با انتخاب دقیق خود سلامتی و شادابی نظام اسلامی را تضمین خواهند کرد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به مجلس خبرگان رهبری گفت: ان شاء الله با انتخاب مناسب و خوب نمایندگانی که مورد رضایت خداوند هستند را به مجلس خواهیم فرستاد.

 

امام جمعه ماهشهر با اشاره به روز بعد از امتحانات و اعلان نتایج، ابراز داشت: همه خود را آماده نتایج کرده و با احترام به نتایج تعیین شده شاهد برادری و رفاقت همیشگی خواهیم بود و نامزدهای پیروز متعلق به همه هستند و نامزدهای انتخاباتی در تبریک گفتن به نامزدهای پیروز سبقت گرفته تا طرفداران آنها چنین اقدامی را انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران پیروز انتخابات است و شکست در این انتخابات معنا نداشته چراکه ملت و نظام اسلامی پیروز واقعی هستند./9456/302/ب1

ارسال نظرات