۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۶۰۰
معاون حوزه علمیه مازندران:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، انقلاب اسلامی را بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه مازندران مشارکت مردم در انتخابات را بیعت با سیاست ها و آرمان های نظام، امام راحل و شهدا دانست و گفت: مردم با حضوری فعال در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهند داد، نقشه های دشمنان تهدیدی برای نظام باشد.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را تعیین کننده دانست و گفت: هفتم اسفند تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب، امام و رهبری خواهد بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران از انتخابات به عنوان قانونی ترین بستر حضور مردم برای کشوری بر پایه شعار مردم سالاری دانست و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی که با قالب دموکراسی و مردم سالاری با محتوای اسلامی از مردم سالارترین کشورهای دنیا است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حفظ عزت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی را نیازمند حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتخابات اعمال رأی و نظر مردم در اداره کشور است، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور است که می تواند رشد و تعالی نظام را در پی داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این دوره از انتخابات با توجه به تجمیع انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: به حتم حضور حداکثری مردم موجب تقویت جایگاه نظام در عرصه های داخلی و خارجی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد شد.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام در عرصه جهانی خواهد بود، بیان داشت: به حتم مردم فهیم، بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی این بار نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی زمینه یأس و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم خواهند کرد.

 

وی همچنین بر ضرورت هوشیاری و بصیرت در انتخاب فرد اصلح برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: باید افرادی متعهد، کارآمد، انقلابی، ولایت مدار، با تجربه و با چهره های باسابقه را برای هر دو جایگاه مهم کشور انتخاب کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور دشمن شکن و با بصیرت مردم در انتخابات فردا، مایه یاس دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: فردا چشمان همه دنیا به حضور بی نظیر و حداکثری ملت ایران در پای صندوق های رأی خیره خواهد شد.

 

حجت الاسلام صادقی حضور مردم در انتخابات را بیمه کننده ارزش ها و عظمت های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: همه رسانه های بیگانه با تبلیغات کورکورانه خود تلاش می کنند تا به هر نحو ممکن حضور آگاهانه ملت ما را در انتخابات هفتم  اسفند کم رنگ جلوه دهند در حالی که فردا روز عظمت و اقتدار نظام اسلامی است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حضور حداقلی مردم در انتخابات را هدف اصلی دشمن دانست و افزود: امروز ایران به برکت نظام اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب هر‌گونه تهدیدی را با قاطعیت پاسخ داده و از توطئه‌های دشمنان ترسی ندارد.

 

حجت الاسلام صادقی حضور حداکثری مردم در دوره های گذشته انتخابات را نشان دهنده کارآمدی نظام اسلامی در سه دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران این بار نیز با حضوری فراموش نشدنی بر مهر تأییدی بر کارآمدی نظام خواهند زد.

 

وی، حضور حداکثری در انتخابات را جلوه ای از حمایت ملی از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:  شرکت در انتخابات، سهیم شدن در سرنوشت خود است و همه برای برپایی یک انتخابات با شکوه تلاش می کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، مشارکت مردم در انتخابات را بیعت با سیاست ها و آرمان های نظام، امام راحل و شهدا دانست و بیان داشت: مردم با حضوری فعال در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهند داد، نقشه های دشمنان تهدیدی برای نظام باشد.

 

حجت الاسلام صادقی، شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی عنوان و تصریح کرد: همه در کمال بی‌طرفی، بدون اعمال سلیقه و به دور از هر گونه انحراف از شعارها برای صیانت از انقلاب و اصل مردم سالاری دینی، انتخاباتی پر شور را برگزار می کنند./950/202/ب1

ارسال نظرات