۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۳۱۸۵۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان مطرح کرد؛

لزوم رسیدن به حجت شرعی برای انتخاب نماینده خبرگان رهبری

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این‌که مردم برای انتخاب نماینده خبرگان رهبری باید به حجت شرعی برسند، گفت: حجت شرعی با تقوا و بصیرت و ولایتمداری علمی و عملی به دست می آید.
صفي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری امروز طی سخنانی در مورد انتخاب کاندیداهای اصلح گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت این دوره از مجلس خبرگان مردم باید در تشخیص کاندیدای اصلح به حجت شرعی برسند و حجت شرعی با تقوا و بصیرت و ولایتمداری علمی و عملی به دست می آید.

 

وی افزود: جبهه گسترده ای حاوی دشمنان و بدخواهان خارجی نفوذی ها و ناآگاهان، انقلابی های پشیمان و همه ذیل طراحی دشمن تشکیل شده و به دنبال فتح مجلس خبرگان برای نیل به اهداف شوم خود هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در انتخاب نماینده خبرگان همشهری بودن، جوان بودن، پیر بودن و غیره ملاک نیست بلکه آنچه که ملاک است میزان بصیرت و ولایتمداری اوست.

 

وی اظهار داشت: نماینده خبرگان باید بدون کمترین وابستگی و دلبستگی به جریان فتنه، جریان انحراف و جریان نفاق در اوج دلبستگی و ولایتمداری باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: ریل گذاری آینده نظام درمجلس خبرگان شکل می گیرد و نماینده مجلس خبرگان باید از تحلیل درست، موضع انقلابی و قدرت ابراز موضع برخوردار باشد و در مواجهه با جریانات منحرف داخلی و خارجی مرعوب نگردد و از اصول استکبار ستیزی، مقاومت، تفکر انقلابی عقب نشینی ننموده و تحت تأثیر عوامل نفوذی قرار نگیرد.

 

وی در ادامه افزود: انتخابات آینده آزمون ولایتمداری مردم است و مردم با الهام از ولایتمداری حضرت زهرا (س) به افرادی رأی بدهند که، کوچکترین زاویه با رهبری فرزانه انقلاب نداشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور در لیست انگلیسی مایه ننگ و عار است و باید وفاداران به انقلاب از آن اظهار برائت کنند./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات