۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۳۱۸۵۶۷
در گفت وگو با رسا؛

آیت الله حمیدی انصراف از کاندیداتوری انتخابات خبرگان رهبری را تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حمیدی همدانی از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران خبر انصرافش از کاندیداتوری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تکذیب کرد.
آيت الله حميدي همداني
آیت الله سید هاشم حمیدی همدانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خبر انصرافش از کاندیداتوری انتخابات خبرگان تهران که از سوی برخی رسانه های اصلاح طلب منتشر شده است را تکذیب کرد.
 
وی با غیر واقعی خواندن خبری مبنی بر استعفا و انصراف خود از نامزدی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با کد انتخاباتی 214 از حوزه انتخابیه تهران، گفت: بنده این اخبار را تکذیب می کنم، چه رای بیاورم و چه رای نیاورم شاکر الهی هستم.
 
این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری که مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز تهران نیز قرار گرفته اظهار داشت: بنده وظیفه دیدم در این سن کهولت به دفاع از نظام اسلامی و آرمان های امام و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهت جلوگیری از نفوذ بیگانگان و مقابله با پیوند برخی جریانات انحرافی با آن سوی مرزها در صحنه حاضر باشم و این پیامی است که از خون فرزند شهیدم دریافت کردم.
 
آیت الله حمیدی تاکید کرد: از امت حزب الله می خواهم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به حضرات آیات مصباح یزدی، یزدی و جنتی رای دهند تا انگلیس بداند تا ابد در میان ملت ما جایی نخواهد داشت. /924/ت302/ج
ارسال نظرات