۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۱۸۴۲۴
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی:

در عرصه اقتصاد با مشکل تدبیر مواجه هستیم

خبرگزاری رسا ـ معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قوانین اقتصادی کشور را کامل توصیف کرد و گفت: در مسائل اقتصادی کمبود تدبیر وجود دارد و امید است که با اتحاد مردم و قوای سه گانه و حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مشکلات اقتصادی کشور حل شود.
حجت الاسلام والمسلمين حسن نظري شاهرودي معاون جامعه و نظام جامعه مدرسين حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور حداکثری مردم را جوابی کوبنده به کشورهای همسایه‌ای که تا کنون انتخاباتی در کشورشان برگزار نشده است توصیف کرد و گفت: بعضی از کشورهای منطقه شأن ملت ایران را در نظر نمی‌گیرند و باید با حضور مردم بفهمند که این نظام دارای پشتوانه مردمی محکمی است.
 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه مردم خواست تا با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رأی بیایند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند و ادامه داد: هر فرد روز جمعه می‌تواند سرنوشت هشتاد میلیون هموطن دیگر را تغییر دهد و خود را در صحنه بین الملل مطرح کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی حضور مردم در عرصه سیاسی کشور را حتی رفع کننده مشکلات خاورمیانه دانست و افزود: راه حل مشکلات اقتصادی کشور نیز در حضور مردم خلاصه می‌شود؛ این حضور باعث خواهد شد تا روابط اقتصادی بین المللی ایران نیز دارای ثبات بیشتری شود.
 
وی به دلیل کامل بودن قوانین اقتصادی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در وضعیت اقتصادی بی تأثیر دانست و گفت: در عرصه اقتصادی کشور کمبود تدبیر اقتصادی داریم؛ همه این تدبیر مربوط به داخل کشور نیست بلکه باید فضای بین المللی و منطقه‌ای به گونه‌ای تغییر کند که همه کسانی که می‌خواهند رابطه اقتصادی با کشور برقرار کنند بفهمند که این کشور در انتخابات و مشارکت مردمی حرف اول را می‌زند.
 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: کشورهای دیگر از اقتصاد دان تا سیاستمدار باید بدانند که نظام دارای پشتوانه مردمی است، از این رو برای دولت و نظام ارزش بیشتری قائل باشند و بدانند که اگر با نمایندگان دولت صحبت می‌کنند این نماینده دارای پشتوانه تمام ملت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی به عنوان کارشناس مسائل اقتصادی گفت: حل مشکلات اقتصادی کاری است که به وسیله اتحاد ملت و تمام قوای حاکمیتی اعم از قانون‌گذاری، اجرایی و قضائیه انجام شدنی است؛ در این مسیر تلاش مضاعف همگان را نیازمند هستیم و امیدواریم که رشد خوبی در اقتصاد کشور حاصل شود./836/ت302/ج1
ارسال نظرات