۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۱۸۴۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انتخاب آگاهانه، دسیسه‌ رسانه‌های بیگانه را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به فعالیت چشمگیر و هدفمند رسانه‌های بیگانه درباره دو انتخابات پیش‌رو، گفت: با وجود این فعالیت‌ها، انتخاب آگاهانه مردم در هفتم اسفند، دسیسه‌های دشمنان و رسانه‌های بیگانه را خنثی می‌کند.
حجت الاسلام خادمي

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مردم خواست تا جمعه هفته جاری با حضور پرشور و شعور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح، حماسه سیاسی دیگری خلق کنند.

 

وی بابیان اینکه مشارکت گسترده مردم در دو انتخابات پیش رو سبب تضمین و تقویت امنیت موجود در کشور و هراس دشمنان می‌شود، افزود: مادامی که مردم با انسجام و وحدت در صحنه‌های انقلابی و اسلامی حضور یافته و از این طریق از نظام مقدس اسلامی حمایت کنند، دشمنان نمی‌توانند به اهداف شوم خود در این کشور دست یابند.

 

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه افزون بر حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، این حضور باید توأم با شعور و آگاهی باشد، تصریح کرد: همه واجدان شرایط رأی دادن باید تلاش کنند افرادی متعهد، متخصص، متقی، عالم و معتقد عملی به مبانی اسلامی و انقلابی و ولایت‌فقیه را به عنوان نامزدهای اصلح شناسایی کرده و در روز انتخابات به آن‌ها رأی دهند.

 

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خرسان شمالی بابیان اینکه مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری محل حضور افراد متعهد و متخصص دارای علم و دانش است، خاطرنشان کرد: کسی که قرار است به عنوان نماینده مردم به مدت چهار سال در جایگاه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون قرار گیرد می‌بایست عالم و تابع عملی مبانی انقلابی و ولایی باشد چراکه سرنوشت چند سال ملت در دستان او و سایر نمایندگان مجلس است.

 

وی اضافه کرد: باید مردم به افرادی رأی دهند که اهل تجمل و اسراف تبلیغاتی نباشند زیرا کسانی که در تبلیغات خود هزینه‌های میلیاردی می‌کنند بدون شک این مبالغ کلان را از منابعی تأمین کرده و در آینده باید در برابر صاحبان این منابع مالی پاسخگو باشند که این موضوع به هیچ عنوان به نفع مردم عادی نیست.

 

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه با اشاره به فعالیت چشمگیر و هدفمند رسانه‌های بیگانه درباره دو انتخابات پیش رو، افزود: با وجود این فعالیت‌ها، انتخاب آگاهانه مردم در هفتم اسفند، دسیسه‌های دشمنان و رسانه‌های بیگانه را خنثی می‌کند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی بابیان اینکه دشمنان هدف‌گیری کرده و عوامل داخلی آن‌ها در درون کشور در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه استکبار جهانی تلاش می‌کنند تا از این طریق تقابل فکری و فرهنگی ایجاد کرده و به مراکز حساس تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نفوذ کنند.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس باید مردم با آگاهی از نقشه‌های دشمنان، به صورت گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و نمایندگانی متعهد، متقی و دشمن‌شناس را راهی مجالس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کنند.

 

حجت‌الاسلام خادمی افزود: انتخاب نمایندگانی متعهد، متخصص، متقی و دشمن شناس افزون بر اینکه سبب توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌شود، سبب خواهد شد تا در زمان نیاز، توطئه‌های دشمنان به خوبی شناخته شده و برای خنثی کردن آن اقدام شود./9314/302/ب1

ارسال نظرات