۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۱۸۴۰۱
عضو جامعه مدرسین:

بداخلاقی های انتخاباتی مذموم است

خبرگزاری رسا ـ معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بد اخلاقی‌های انتخاباتی را مورد نکوهش قرار داد و گفت: لیست‌های انتخاباتی که توسط مجامع مختلف منتشر می‌شود دلیلی بر عدم صلاحیت دیگران نیست.
حجت الاسلام و المسلمين نظري شاهرودي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به لیست خبرگان جامعه مدرسین گفت: از سوی جامعه مدرسین افرادی مشخص شده‌اند اما این تشخیص و معرفی دلیلی بر عدم صلاحیت دیگر افراد شرکت کننده در انتخابات نیست.
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز ادبیاتی در عرصه انتخابات در حال جریان است که به نظر بنده درست نیست؛ همه طرف‌های انتخابات باید سعی کنند که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در بیان بد اخلاقی‌های به وجود آمده در عرصه انتخابات گفت: هر کدام از مراکز علمی لیستی از افرادی را که به آن‌ها نزدیک‌تر بوده‌اند ارائه کرده‌اند اما مردم در مرحله آخر انتخاب می‌کنند.
وی افزود: لیستی که مراکز و افراد مختلف ارائه می‌کنند از افرادی هستند که شورای نگهبان آن‌ها را احراز صلاحیت کرده است، از طرفی دیگران هم از افرادی هستند که احراز صلاحیت شده‌اند پس ارائه هر لیست دلیلی بر ناحق بودن طرف مقابل نیست.
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز کرد: در نهایت همه مردم باید دست به دست هم دهند و با حضور در انتخابات جواب کشورهای تازه به دوران رسیده منطقه که تا به حال انتخاباتی در آن‌ها برگزار نشده را بدهند./836/ت302/ج
ارسال نظرات