۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۸۳۷۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تبیین معیارهای انتخاب اصلح رسالت امروز روحانیان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نقش ارزنده روحانیان در حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی نیز با تبیین مسأله انتخابات و بیان شرایط خاص امروز نظام زمینه حضور حداکثری را در کشور فراهم کردند.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع مبلغان مرکز با اشاره ره در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی تأکید کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی سبب عقب نشینی دشمنان از سیاست های غلط آنها خواهد شد.

 

وی حضور دشمن شکن و با بصیرت مردم در انتخابات هفتم اسفند را مایه یأس دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: این حضور پرشور و با شکوه موجب تقویت جایگاه ایران اسلامی درسطح جهانی خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ملت ایران مردمی هوشیار و آگاه معرفی کرد و با بیان این که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش خواهند گذاشت، تصریح کرد: دشمنان نظام از حضور حماسی مردم کشورمان در پای صندوق های رأی شوک زده خواهند شد.

 

وی با بیان این که حضور دشمن شکن ملت ایران در هفتم اسفند، نه بزرگی به دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، ادامه داد: ملت ایران اسلامی ثابت خواهد کرد هیچ گاه نظام و رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مردم کشورمان با حضور در انتخابات به وظیفه شرعی و ملی خود عمل خواهند کرد، ادامه داد: ملت ایران برای صیانت از انقلاب و اصل مردم سالاری دینی در کمال بی‌طرفی و بدون اعمال سلیقه و به دور از هرگونه انحراف از شعارها و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی یک انتخابات پر شوری را برگزار خواهند کرد که سبب تعجب دشمنان می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم در انتخابات است، افزود: ملت بصیر ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر از آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع و بر تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید خواهند کرد.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به نقش ارزنده روحانیت در حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و بیان داشت: مبلغان دینی نیز با تبیین مسأله انتخابات و بیان شرایط خاص امروز نظام زمینه حضور حداکثری را در کشور فراهم کنند.

 

وی با بیان این که روحانیت نقش مؤثری در فراهم کردن بستر های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد، گفت: سرنوشت هر ملتی به دست خود آن ملت خواهد بود و انتخابات نیز مظهر حضور مردم در انتخاب سرنوشت است.

 

حجت الاسلام شکریان خاطرنشان کرد: همه مردم در انتخاب کاندیدای اصلح باید دقت کنند و طبق فرموده های رهبر معظم انقلاب اسلامی باید فرد مورد نظر را انتخاب کنند، چون پیروی از ولی امر در هر کشوری موجب سعادت و سلامت کشور و مردم خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که دشمن همواره در تلاش بوده تا انتخابات در کشور را کمرنگ جلوه دهد، ادامه داد: تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه انتخابات  مجلس نیز مدت‌های قبل آغاز شده که کاندیداها و آحاد جامعه اسلامی باید هوشیار باشند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تأکید بر این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات باید مبانی عمل آحاد جامعه اسلامی قرار گیرد، گفت: مسؤولان و مردم باید به سخنان ایشان درباره حضوری حداکثری در انتخابات به دقت گوش فرا دهند./950/202/ب1

ارسال نظرات