۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۳۱۸۳۵۷
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری و هوشمندانه در انتخابات راه نفوذ دشمنان به کشور را سد می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در دو انتخابات پیش رو، راه نفوذ دشمنان به کشور را سد می‌کند.
حجت الاسلام زحمت کش- نماينده ولي فقيه در سپاه خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، صبح امروز در نشست بصیرتی که با موضوع «انتخابات از منظر ولایت» برگزار شد، با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: واقعیت قضیه حضرت زهرا (س) این است که او تنها الگوی زنان دو عالم نیست بلکه الگوی همه مردان و زنان دو عالم هستند.

 

وی بابیان اینکه مهم‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) ولایت‌مداری است، اضافه کرد: به دلیل اینکه ایشان ذوب در ولایت بودند، زندگی خود را وقف در ولایت کردند و تا لحظه آخر عمر خود دست از دفاع از ولایت برنداشتند زیبنده است حضرت فاطمه (س) را الگوی تمام‌نمای ولایت‌مداری دانست.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با اشاره به اینکه بعد سیاسی زندگی دخت نبی مکرم اسلام بسیار برجسته است، ادامه داد: ایشان به پدر بزرگوار و همسرشان، امام علی (ع) نگاه ولایت داشته و به فرزندان خود نگاه ائمه (ع) داشتند.

 

به گفته وی اگر همه زندگی ایشان را بررسی کنیم می‌بینیم که ابعاد شخصیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایشان هنوز جای مطالعه دارد به همین دلیل باید پرداختن به سبک و سیره فاطمی در جامعه دینی ما افزایش یابد.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما الگو گرفته از نظام جامع نبی مکرم اسلام به ویژه نهضت امام حسین (ع) بوده و همین موجب حیات آن است ازاین‌رو این انقلاب کهنه شدنی نبوده و هر سال تازگی پیدا می‌کند.

 

وی بابیان اینکه جنس انقلاب اسلامی ما متفاوت از جنس انقلاب‌های دنیا بوده و از نوع نظام جهانی اسلام محمدی است، خاطرنشان کرد: این نظام و حکومت تغییر پیدا نکرده و از بین نخواهد رفت مگر که این مردم آن را نخواهند.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش افزود: هندسه یک نظام اسلامی بر چهار پایه نماز، خمس، زکات و امر به معروف و نهی از منکر است که در این میان مهم‌ترین اثر تربیتی نماز بازداشتن انسان از فحشا و منکر است.

 

به گفته وی اگر در مملکت اسلامی نماز حرف اول را بزند، منکرات رخت برمی‌بندد، اگر زکات به معنای واقعی پرداخت شده و هرکس خودش را بدهکار این نظام بداند نه طلبکار، آن وقت است که راهی برای نفوذ شیطان باقی نمی‌ماند و شر و بدی رخت برمی‌بندد.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: اینکه خودمان را بدهکار نظام بدانیم یعنی به شکرانه این نظام اسلامی، همه ما به پای صندوق‌های رأی برویم چون رأی ما به باعث افزایش اقتدار نظام است.

 

وی اضافه کرد: امروز اگر نمایندگان انقلابی را انتخاب و به مجلس بفرستیم چهار سال به راحتی می‌توانیم در مسیر انقلاب گام به جلو برداریم، اما اگر به‌گونه‌ای دیگر باشد بایستی دائم مواظب باشیم از محلی که هستیم و از مسیری که تاکنون آمده‌ایم منحرف نشویم و به عقب رانده نشویم.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با تأکید بر اینکه پس باید افزون بر شرکت در انتخابات، درست انتخاب کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب با تشریح شاخص‌های انتخاب اصلح، شرایط انتخاب را نیز حساس اعلام کرده‌اند به همین دلیل مواظب نفوذ باشیم.

 

وی تصریح کرد: یک راه شناسایی افراد غیرانقلابی و نفوذی در انتخابات پیش رو، مشاهده افرادی است که از یک نامزد انتخاباتی دفاع و برای او تبلیغ می‌کنند زیرا افرادی که تبلیغ می‌کنند به راحتی قابل شناسایی هستند.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش خاطرنشان کرد: انتخاب نماینده غیرانقلابی سبب عدم پیشرفت اسلام و راحت‌تر شدن ایجاد فتنه می‌شود، مثل فتنه 88 که حتی برخی نمایندگان مجلس نیز در فتنه شعار علیه نظام سر می‌دادند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در خاتمه گفت: مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در دو انتخابات پیش رو، راه نفوذ دشمنان به کشور را سد می‌کند./9314/202/ب1

ارسال نظرات