۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۸۳۴۴
امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان:

تعهد و ولایت‌مداری ملاک مردم برای انتخاب افراد باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت ریگان با بیان این‌که نماینده مردم باید کسی باشد که شجاعت داشته و متعهد به قوانین کشور باشد، گفت: نماینده وقتی به مردم وعده می دهد باید آن‌را عملی کرده و به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشد.
امام جمعه اهل سنت ريگان

مولوی محمد اسلام ملازهی امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: در کشور ایران اسلامی قومیت ها، زبان ها و مذاهب مختلفی هستند و هر کدام جداگانه دارای فرهنگ و سلیقه خاصی بوده، یکی از این اقوام که در حقیقت مرزبانان غیور کشور عزیزمان هستند و به خوبی از مرزها پاسداری می کنند آن ها قوم بلوچ واهل سنت هستند.


وی با بیان این که اهل سنت همیشه وفادار به نظام و جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند، بیان کرد: در میدان عمل اهل سنت بارها ثابت کرده اند که برای در کنار هم بودن اعلام آمادگی کرده اند و اهل سنت دست به دست هیچ اجنبی نگذاشته است و در مشارکت های عمومی به ویژه انتخابات حضور پیدا کرده و شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی دانستند.


ملازهی تصریح کرد: برای این که دشمن هنوز بداند که ما اهل سنت با اهل تشیع هیچ مشکلی نداریم و همه وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستیم باز هم با جدیت کامل این بار در میدان آمده و در هفتم اسفند پای صندوق های رأی حاضر می شویم و فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنیم.


امام جمعه اهل سنت ریگان یادآور شد: بنده به عنوان امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان به مردم تأکید می کنم که حضور شما در این انتخابات باید فعال و گسترده تر باشد و ما باید سرنوشت کشور خود را تعیین کنیم.


وی خاطرنشان کرد: نماینده مردم باید کسی باشد که شجاعت داشته باشد و متعهد به قوانین کشور بوده و به مردم وعده ای که می دهند آنرا عملی کرده و هدف آبادانی کشور باشد و به فرامین مقام معظم رهبری باید توجه داشته باشد.


مولوی محمد اسلام ملازهی ابراز کرد: الحمدالله امروز در کشور ما فضایی حاکم است که نباید این را به سادگی از دست بدهیم و همه ما باید وحدت کلمه را حفظ کنیم و با حضور خود در انتخابات مشت محکمی را به دهان استکبار جهانی زنیم و به آنان ثابت کنیم که اهل سنت و اهل تشیع در کنار هم برای سرنوشت کشور خود تصمیم می گیرند.


امام جمعه اهل سنت ریگان ادامه داد: در انتخابات وظیفه ما حفظ وحدت و آرامش است، رقابت سالم باید در بین نامزد ها وجود داشته باشد، ما مردم باید نماینده ای را انتخاب کنیم که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی و خیر خواه این ملت باشد و مردمی باشد و برای مردم کار کند.


وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «یکی از چیزهایی که دشمنان اسلام در درون امت اسلامی دنبال می کنند ایجاد اختلاف است که باید جلوی آن را گرفت»، و وحدتی که امروز در بین برادران اهل تشیع و تسنن شهرستان ریگان وجود دارد این وحدت الگو و نمونه است برای جاهای دیگر، ما باید بیشتر تلاش کنیم که این وحدت پایدار تر شود.


مولوی محمد اسلام ملازهی اضافه کرد: اهل سنت با هوشیاری اجازه نخواهند داد تا افرادی با غرض ورزی و نیت شوم به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بپردازند، بنابراین باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با همدلی از تشدید اختلافات بین شیعه و سنی از سوی دشمنان جلوگیری کرد./9709/302/ب1

ارسال نظرات