۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۲۷۶
امام جمعه مانه ‌و سملقان:

مردم با هوشیاری و بصیرت در انتخابات، پاسخ یاوه‌گویی‌ رسانه‌های بیگانه را می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مانه‌ و سملقان با اشاره به فعالیت چشمگیر رسانه‌های خارجی برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران، گفت: با توجه به این اقدامات، مردم در انتخابات پیش رو با هوشیاری و بصیرت، پاسخ یاوه‌گویی بنگاه‌های سخن‌پراکنی بیگانه را می‌دهند.
حجت الاسلام احمدزاده - امام جمعه مانه و سملقان

حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه مانه و سملقان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان خراسان شمالی، با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از مردم دعوت کرد تا با حضور در پای صندوق‌های رأی هم‌زمان با جمعه هفته جاری، هفتم اسفندماه بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و آرمان‌های اسلامی و انقلابی اعلام کنند.

 

وی بابیان اینکه انتخابات نماد شکوه و اقتدار ایران اسلامی است، افزود: همان‌گونه که مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی ازجمله مراسم دهه فجر حضوری باشکوه و گسترده داشتند، در دو انتخابات پیش رو نیز با هوشیاری، بصیرت، آگاهی و درک اسلامی و انقلابی حاضر شده و نمایندگان اصلح را به مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌فرستند.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده در ادامه بابیان اینکه اکنون تمام رسانه‌های دنیا به ایران چشم دوخته و منتظر مشاهده میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند، اضافه کرد: انتخابات در ایران اسلامی بهترین مظهر مردم‌سالاری دینی بوده و به فضل الهی تاکنون همواره میزان مشارکت مردمی در انتخابات کشور به نسبت انتخابات سایر کشورها بالاتر بوده است که این موضوع سبب خشم و ناراحتی دشمنان می‌شود.

 

وی با اشاره به فعال شدن بیگانگان و رسانه‌های خارجی در انتخابات پیش رو و تلاش آن‌ها به منظور تعیین تکلیف برای ملت ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب از طریق رسانه‌ها و بنگاه‌های سخن‌پراکنی خود تلاش می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات را یا کمرنگ کرده و یا منحرف کنند به همین دلیل همه باید هوشیار باشیم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: البته علی‌رغم این اقدامات، مردم در انتخابات پیش رو با هوشیاری و بصیرت و انتخاب نمایندگانی انقلابی و اصلح، پاسخ یاوه‌گویی بنگاه‌های سخن‌پراکنی بیگانه را می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده بابیان اینکه انتخاب کردن یکی از خصوصیات انسان است، اضافه کرد: هر کس حق دارد در انتخابات شرکت کرده و به نامزد مورد نظر خود رأی دهد اما باید تلاش کند با استفاده مطلوب از این حق، به فرد اصلح رأی دهد زیرا انتخابات تنها به موضوعات فردی مرتبط نبوده بلکه مربوط به سرنوشت کل کشور و جامعه است.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: قانون‌مداری، اخلاق‌محوری، امانت‌داری، دلسوزی برای مردم و نظام، خدمت‌گزاری، تدین، تخصص، تعهد و آگاه به زمان بودن ازجمله ویژگی‌های فرد اصلح به شمار می‌روند.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده با تأکید بر اینکه در انتخابات می‌بایست در انتخاب فرد اصلح دقت کرده و برای انتخاب خود دلیل شرعی داشته باشیم، افزود: درواقع شرکت در انتخابات و تلاش برای گزینش فرد اصلح یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی است.

 

امام جمعه مانه و سملقان در ادامه به نامزدهای انتخاباتی نیز توصیه کرد تا در تبلیغات خود اخلاق و قانون را رعایت کرده و از تخریب و توهین نسبت به دیگر نامزدهای انتخاباتی خودداری کنند.

 

وی خطاب به کاندیداها اظهار کرد: همان‌طور که احساس تکلیف کرده و در انتخابات نامزد شدید از این پس نیز با همین حس تکلیف عمل کرده و از انجام اعمال و رفتار خلاف قانون و اخلاق چه در زمان تبلیغات و چه پس از انتخابات و مشخص شدن نتیجه آرای مردم، اجتناب کنید.

 

گفتنی است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پنجم اسفندماه جاری به صورت هم‌زمان باهم در سراسر کشور برگزار می‌شود./9314/302/ب2

ارسال نظرات