۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۳۱۸۲۰۸
آیت الله طبرسی:

انتخاب اصلح سبب شکست پروژه نفوذ دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید با انتخاب صحیح خود در انتخابات راه نفوذ دشمن به کشور را ببندیم، گفت: دشمن در این انتخابات پروژه نفوذ را کلید زده است که باید با بصیرت و هوشیاری افراد را انتخاب کنیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع مردم سرخ‌رود با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه بر ضرورت بهره گیری از سیره آن حضرت در همه بخش های جامعه امروز تأکید کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی عفت و پاکدامنی برای همه زنان جهان است.

 

امام جمعه ساری، حفظ حجاب، اخلاق حسنه و ادامه مسیر آن حضرت را طی کردن برای انسان ها، را بهترین عشق به حضرت زهرا(س) دانست و تأکید کرد: هر چه انسان به سمت و سوی ائمه اطهار(ع) با علاقه بیشتر گرایش پیدا کند در همه مراحل زندگی اثر پذیری دارد و به تکامل معنوی بیشتری نزدیک می شود و در آن صورت قرب الی الله نصیب او می شود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امروز جامعه ما نیازمند یک فرهنگ فاطمی است، خاطرنشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید در عرصه عفاف و حجاب تنها حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، ترویج فرهنگ فاطمی را مهم ترین راه حل معضل اجتماعی بی حجابی در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: متولیان دینی و فرهنگی کشور باید به سوی ارائه الگویی مناسب و برگرفته از اندیشه های فاطمی در جامعه باشند.

 

امام جمعه ساری، تبیعت از ولی فقیه را رمز موفقیت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز بر همه مسؤولان و آحاد جامعه اسلامی فرض است که خود را تابع محض  رهبرمعظم انقلاب اسلامی بدانند، چون تنها با حمایت از ولایت فقیه می توانیم اقتدار و عظمت خود در سطح بین المللی را حفظ کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور بی نظیر و گسترده مردم در صحنه های مختلف انقلاب نشان دهنده پیروی از ولایت فقیه است، گفت: این ملت همواره نشان دادند که تابع محض ولایت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی هراسان است، بیان داشت: آنها از هر ظرفیتی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات استفاده می کنند.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی هفتم اسفند ماه با حضور بی نظیر خود بار دیگر دست ردی بر سینه دشمنان انقلاب و نظام خواهند زد، ادامه داد: این ملت بزرگ تابع محض ولایت و رهبری هستند و تنها در مسیری که ایشان تعیین می کنند گام بر خواهند داشت.

 

امام جمعه ساری با بیان این که باید با انتخاب صحیح خود در انتخابات راه نفوذ دشمن به کشور را ببندیم، خاطرنشان کرد: دشمن در این انتخابات پروژه نفوذ را کلید زده است که باید با بصیرت و هوشیاری افراد را انتخاب کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تـأکید بر این که پروژه نفوذ دشمن با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح شکست خواهد خورد، گفت: دشمن پس از ناکامی های متعدد در عرصه های مختلف امروز تلاش می کند با استفاده از روزنه های مختلف به مراکز مهم و تصمیم ساز کشورمان نفوذ کند که باید هوشیار باشیم.

 

رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران باید نسبت به سرنوشت خود حساس باشند تا دشمن حتی فکر نفوذ و دخالت به سرش خطور نکند، بیان داشت: حضور هر ایرانی در انتنخابات هفتم اسفند ماه یک تکلیف شرعی و ملی است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن از هر فرصتی برای نفوذ در کشورمان استفاده می کند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه به ویژه مسؤولان باید پروژه نفوذ دشمن را در این مقطع کنونی و حساس جدی بگیرند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد دموکراسی دینی یاد کرد و گفت: کشورهای مدعی آزادی و دموکراسی نیز به اندازه کشورمان در 37 سال گذشته انتخابات نداشته اند.

 

وی با بیان این که مردم کشورمان در همه بخش های این کشور حاضر هستند و حق انتخاب دارند، افزود: ملت ایران حتی در انتخابات مهم ترین جایگاه این نظام که رهبری است با یک واسطه دخالت دارند و این نشان دهنده مردمی بودن این انقلاب و نظام است./950/202/ب3

ارسال نظرات