۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۳۱۸۱۸۸
امام جمعه زابل:

مشارکت مردم در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی را تقویت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان زابل با بیان اینکه هر رأی که ملت به درون صندوق‌ها بیندازند، رأی به نظام و انقلاب است، گفت: مشارکت فعال و آگاهانه مردم در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند و دشمنان نظام را به انزوا می‌کشاند.
کيخا

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: ملت ایران آزمون بزرگی در پیش دارند و آن، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه است که به امید خدا، سربلند از این آزمون بیرون خواهند آمد.

 

امام جمعه شهرستان زابل بیان کرد: انتخابات، سرنوشت کشور را تعیین می‌کند، بنابراین نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود و مردم باید به نقش بسیار تأثیرگذار خود در این میدان، آگاه باشند.

 

وی با بیان اینکه حمایت مردم پشتوانه نظام است، افزود: هرچه مشارکت مردم و حضور ارزشمند آنان در انتخابات پررنگ‌تر باشد، به همان میزان جایگاه انقلاب و نظام اسلامی نیز در عرصه بین‌المللی بیشتر تقویت خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام کیخا اظهار کرد: دشمن سعی دارد با زیر سؤال بردن اعتبار مجلس و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و مسؤولان، آنان را از حضور در انتخابات دلسرد کند و بعد با افتخار این موفقیت خود را جشن بگیرد، از این رو حضور مردم، دست رد زدن به سینه دشمن است.

 

وی عنوان کرد: مردم همچنین باید برای انتخاب افراد اصلح، تمام دقت خود را به‌کار گیرند، رأی‌ها باید از روی آگاهی و بصیرت به صندوق انداخته شود به همین دلیل موضوع حضور همگانی و مشارکت آگاهانه در انتخابات اهمیت بسیاری دارد.

 

امام جمعه زابل در پایان افزود: مردم باید بدانند که هر برگ رأی که داخل صندوق انداخته می‌شود، رأی به نظام اسلامی و تجدید پیمان با امام راحل(ره) است، بنابراین باید به اهمیت این مسأله پی ببرند./831/303/ب3

ارسال نظرات