۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۳۱۸۱۰۲
حداد عادل:

عده‌ای چه کرده اند که امروز مورد علاقه بی بی سی قرار گرفته اند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: باید از برخی افراد پرسید که شما چه کار کرده‌اید که امروز مورد علاقه بی بی سی قرار گرفته‌اید و شما نیز سکوت می‌کنید.
غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان عصر امروز دوشنبه سوم اسفند ماه در همایش جوانان فاطمی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب(سرچشمه)، گفت: جوانی دوره‌ای است که فرد از نوجوانی به سمت استقلال حرکت می‌کند و به می‌خواهد مستقل عمل کند.

وی افزود: یکی از خصوصیات جوانان آرمان‌گرایی و استقلال طلبی است، روحیه‌ای از سوی جوانان منجر می‌شود که آنان بیشتر از همه به استقلال وطن خود حساس باشند.

حداد عادل تأکید کرد: امام راحل(ره) بیش از هر موضوعی به مفهوم استقلال کشور اهمیت می‌داد، درست در زمانی‌که حکومت پهلوی به طور کامل به نفی استقلال کشور می‌پرداخت.

سخنگوی ائتلاف اصولگریان بیان داشت: سلسله‌ قاجاریه تا حدی و پهلوی به طور کامل با عدم استقلاب رو به رو بودند و طبق اسناد تاریخی شاهد هستیم که انگلیس به طور کامل در ایران دخالت می‌کرد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در خصوص رابطه خوب امام خمینی(ره) با جوانان، بیان داشت: امام راحل(ره) علی‌رغم فاصله سنی خود با جوانان بسیار خوب با آنان تعامل داشت و در خاطرات بازرگان این موضوع با حیرت بازگو شده است.

وی بیان داشت امروز هم عوامل خارجی قصد دارند در روند انتخابات کشور دخالت کنند، برای مثال بی بی سی به صورت مصداقی وارد عمل شده است و می‎‌گوید که به چه فرد یا گروهی مردم رأی ندهند.

حداد عادل اضافه کرد: باید از عده‌ای افراد امروز بپرسیم که شما چه کار کرده‌اید که بی بی سی از شما حمایت می‌کند و به سبب همین امر هم سکوت کرده‌اید.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در پایان بار دیگر با تمجید از جوانان، ابراز داشت: بنده در زمانی که سخت مشغول کار هستم از جوانان انرژی می‌گیرم، زیرا این جوانان هستند که خستگی ما را به در می‌برند./856/پ202/ج

ارسال نظرات