۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۹۱۷
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

دشمن به دنبال ترویج ولایت‌شعاری به جای ولایت‌مداری در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به به اینکه دشمن به دنبال ترویج ولایت‌شعاری به جای ولایت‌مداری در جامعه است، گفت: اکنون دشمنان ولایت شعاری را در جوامع باب می کنند و این ولایت شعاری مقدمه ای بر ولایت ستیزی در جوامع است.
حجت الاسلام حسيني اراکي حجت الاسلام حسيني اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه شامگاه امروز در امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: دشمن با نفوذ در کشور به دنبال تضعیف اعتقادات و باورهای دینی افراد جامعه است.


حجت الاسلام حسینی اراکی تصرح کرد: نفوذ دشمن به کشور موجب تضعیف دین در جامعه شده و هدایت ستیزی را در جامعه بوجود می آورد که این امر مخرب موجب تزلزل اعتقادات و باورهای افراد خواهد شد.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از آموزه های قرآن، تبعیت از ولایت فقیه بسیار مؤکد است و مقام ولایت فقیه مقامی والا است، دشمنان انقلاب و اسلام ولایت شعاری را به جای ولایت مداری در جوامع اسلامی ترویج می کنند.


وی بیان داشت: نقش ولایت فقیه در اتحاد جوامع بسیار مهم است، انقلاب مصر به دلیل اینکه رهبری مقتدر نداشت با شکست مواجه شد، خوشبختانه ایران اسلامی از حضور رهبری آگاه و بصیر برخوردار است.


حجت الاسلام حسینی اراکی امنیت و آرامش جوامع اسلامی و ولایت مداری را مرهون حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) تا پای جان حامی ولایت بود و ولایت مداری را به مسلمانان آموخت.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه ابراز داشت: اکنون دشمنان ولایت شعاری را در جوامع باب می کنند و این ولایت شعاری مقدمه ای بر ولایت ستیزی در جوامع است.


وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال شبهه افکنی و نفاق در جوامع بوده و با ارزش های اسلامی مقابله می کنند، هجمه های وارد شده به شورای نگهبان نیز مصداق تلاش های دشمنان برای شبهه افکنی و نفاق و از بین بردن احترام جایگاه فقهای شورای نگهبان است.


حجت الاسلام حسینی اراکی در بخشی دیگر از سخنان خود با دعوت از عموم مردم برای حضور در عرصه انتخابات عنوان داشت: حضور آگاهانه در این عرصه موجب تداوم اقتدار کشور است، یک رأی باطل و انتخاب افراد ناشایست به مثابه کمک به باطل است.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان گفت: باید با حضور آگاهانه افراد خدوم و دلسوز را برگزید، باید ملت اسلامی، دشمن ستیز بوده و انقلاب را در مقابل دشمنان بیمه کنند./857
/202/ب2

ارسال نظرات