۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۳۱۷۸۵۵
استاد سطح عالی حوزه علمیه:

حضور در انتخابات دفاع از کیان، استقلال و عزت کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین بطحایی با بیان این‌که حضور در انتخابات دفاع از کیان، استقلال و عزت کشور است، گفت: این حضور برای همه ملت ایران الزامی است.
انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم بطحایی، استاد حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که امروز دو هستی ما، یکی مسأله دین و تشیع و دیگری مسأله ملیت‌مان در خطر است، گفت: بر همه آحاد ملت چه آنهایی که به ملیت و تشیع فکر می‌کنند و چه آنهایی که فقط به ملیت فکر می‌کنند واجب است در هر صورت برای دفاع از کیان، استقلال و عزت کشور و رونق دین و دیانت و تشیع در انتخابات شرکت کنند.

 

وی افزود: نمایندگان و کاندیداها باید مایه آبرو برای دین و دیانت کشور و مردم باشند و کاری نکنند که مردم نسبت به انقلاب و کشور بی‌اعتماد شوند و وعده‌هایی را مطرح کنند که توان انجام آن را دارند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با منافع، زندگی، حیات، اقتصاد و مشکلات مردم سر و کار دارند، اظهار داشت: نمایندگان باید احساس مسؤولیت کنند و مطالبی را بگویند که شخصیت و جایگاه ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی را خدشه‌دار نکند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بطحایی مهم‌ترین وظیفه نمایندگان را رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های مردم دانست و ادامه داد: باید با رأی خود کسانی را وارد مجلس کنیم که به فکر مردم باشند و کاری کنند که انقلاب، استقلال، و دستاورد عظیمی که با خون شهدا به دست آمده، همچنان با عزت و شوکت باقی بماند./907/ت302/س

ارسال نظرات